توسط شرکت حفاری‌شمال محقق شد

راه اندازی سیستم Safety Card بر روی دستگاه های حفاری خشکی

اجراي سیستم Safety Card بر روی دستگاه های حفاری خشکی همانند دستگاه هاي دريايي در دستور كار قرار گرفت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پايگاه اطلاع رساني شركت حفاري شمال، یکی از پارامترها در بررسی سطح فرهنگ ایمنی جاری در یک سازمان انگیزش کارکنان در مشارکت آنان و شناسایی عوامل بالقوه با رویکرد پیشگیرانه، در قالب یک سیستم نظام مند است.
 
سیستم Safety Card یا همان مشاهدات عوامل بالقوه که ممکن است با عناوین دیگری همچون Smart Card یا OHR Form و غيره در سایر شرکت های بین المللی پیاده سازی شده باشد، پس از پیاده سازی بر روی دستگاه های حفاری دریایی و بازخورد مناسب، بر روی دستگاه های حفاری خشکی نیز پیاده سازی شد.
 
بر اساس اين گزارش، به طور کلی استقرار یک سیستم نیاز به آموزش و بستر سازی مناسب دارد، که بعد از انجام مقدمات، پیاده سازی سیستم Safety Card از اوایل دی ماه به صورت جدی بر روی دستگاه های حفاری خشکی پیگیری شد.
 
گفتني است، شركت حفاري شمال در راستاي اولويت قراردادن مباحث HSE، ارتقاء فرهنگ ایمنی در سازمان و جذب انگیزش کارکنان جهت مشارکت در اين سیستم، از بهترین Safety Card هر دستگاه حفاری تقدير و تشكر به عمل مي آورد.
 
همچنين از این پس به صورت ماهیانه بهترین Safety Card های دستگاه های حفاری از طریق تارنمای شرکت معرفی و پس از انجام مقدمات، لوح تقدیر و هدایای پیش بینی شده به همکاران منتخب تقدیم خواهد شد.
 
در عين حال تا کنون تعداد 143 عدد Safety Card که شامل گزارش شرایط و اعمال غیر ایمن بوده است در دستگاه های حفاری خشکی گزارش شده که امید مي رود با جذب مشارکت کارکنان ضمن ارتقاء فرهنگ ایمنی در شرکت کیفیت و کمیت گزارشات ارائه شده در قالب Safety Card افزایش یابد.
 
کارکنان منتخب ارائه کننده Safety Card طي دی ماه در دستگاه های حفاری خشکی شامل مهدي نامداري، محمود حسني، سيد فؤاد طالب دهكردي، صادق ابوذري، مراد عباسي راكي، وحيد حياتي، سيد محسن براتي، فرزين اكبري مي شوند.
 
لازم به ذکر است، از حميدرضا طيبي، حامد تيموري و صالح باقري از دستگاه های حفاری دریایی نیز که بیشترین مشارکت را در ارائه Safety Card در سال گذشته داشتند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار