رئیس هیئت روستایی و بازی‌های و محلی استان خوزستان در خصوص عملکردشان در سال 1393 گفت: با توجه امکانات کمی که در اختیار داشتیم توانستیم عملکرد رضایت بخشی داشته باشیم.

کریم حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با کمترین امکاناتی که در اختیار داشتیم برنامه‌های خوبی ارائه کردیم و از عملکرد خود راضی بودیم.

حسینی در خصوص اینکه چند درصد برنامهیشان عملی شده است تصریح کرد: با توجه به تقویم  و برنامه‌هایی که برای سال 1393 پیشبینی کرده بودیم تقریبا حدود 75 درصد برنامه‌ها عملی شدند.

وی در خصوص عواملی که مانع عملی نشدن برخی برنامه‌هایشان شده است بیان کرد: کمبود اعتبارات مالی و عدم همکاری مسئولان از موانع اصلی عملی نشدن برنامه‌ها به شمار می‌آیند و جذب کمک‌های مالی از جوانب دیگر چاره اصلی مشکل کمبود بودجه میباشد.

وی در خصوص مهمترین رویدادهای ورزشی سال 1393 اظهار داشت: برگزاری المپیاد و فرهنگی – ورزشی روستائیان استان  خوزستان که با حضور 24 شهرستان استان در چهار مرحله در دو بخش 24 تیم بانوان و 24 تیم آقایان برگزار شد یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی این استان به شمار میآید.

وی ادامه داد: به نسبت سال گذشته برگزاری المپیاد فرهنگی- ورزشی روستائیان استان خوزستان برای ما خیلی رضایت بخش بود در حالی که سال گذشته نتوانستیم این برنامه را عملی کنیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار