رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان ایلام گفت: به دلیل اینکه برنامه های کاملی از قبل برای سال 1393 در نظر گرفته نشده بود، به طور کامل از عملکردشان رضایت نداریم.

محمد رضا ابوقداره در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: تغیر و تحولی که در بخش مدیریت هیئت استان در سال 1393 صورت پذیرفت سبب گردید تا با مشکلاتی مواجه شویم.

 وی در خصوص اینکه چند درصد برنامه‌هایشان عملی شده است بیان کرد: بیشتر از 70 درصد برنامه‌هایمان عملی شدند و حتی در دهه فجر بیش از برنامه‌های پیش بینی شد عمل کردیم.

ابو قداره در مورد مشکل این هیئت تصریح کرد: کمبود بودجه مشکل اصلی ماست و به نظر من با حضور  اداراتی که با هیئت روستایی و عشایری ارتباط دارند،باید دبیرخانه تشکیل بدهیم تا برنامه هایمان در قالب گروه انجام شود آنگاه فشار مشکلات مالی کمتر می‌شود.

وی در خصوص عملکردشان نسبت به سال گذشته گفت: از نظر آمار بیمه ورزشی افت کرده‌ایم و از لحاظ اجرای برنامه‌های جشنواره‌ای پیشرفت قابل توجهی داشتیم.

ابوقداره درباره مهم ترین رویداد ورزشی در سال 1393 بیان کرد:  برگزاری جشنواره انقلاب مهم ترین برنامه ورزشی هیئت استان ما به شمار می‌آید.

محمد رضا ابوقداره در پایان در خصوص برنامه‌های نوروز 1394 خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره نوروزی را در اکثر شهرستان‌ها داشتیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تقویم ، ورزشی ، استان ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار