عضو هیئت رئیسه انجمن انبوه‌سازان:

وام مسکن مشروط به تثبیت قیمت مصالح و خدمات، قدرت خرید را افزایش می‌دهد

افزایش وام مسکن مشروط به قیمت مصالح و خدمات می تواند در راستای کمک به خرید مسکن اقشار کم درآمد تاثیرگذار بوده و روند مثبتی به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ سیاوش ساعی‌فر عضو هیئت رئیسه انجمن انبوه‌سازان استان خوزستان تخصیص وام مسکن را بسیار مطلوب دانست و افزود: وام مسکن قدرت خرید را افزایش می دهد.
 
وی تاکید کرد: افزایش وام مسکن باید مشروط بر این باشد که با بالا رفتن بی‌رویه نرخ خدمات و مصالح ساختمانی، تورم کاذب در بخش مسکن ایجاد نشود.
 
ساعی‌فر با بیان اینکه با تثبیت قیمت‌ها اختصاص وام مسکن می‌تواند اقدام مثبتی در زمینه کمک به خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد باشد عنوان کرد: مبلغ  80 میلیون تومان وام خرید مسکن مناسب است و تمامی بانک‌های ایران باید صندوق پس‌انداز مسکن داشته باشند و این موضوع نبایستی فقط در اختیار بانک مسکن باشد.
 
عضو هیئت رئیسه انجمن انبوه‌سازان تاکید کرد: چنانچه تمامی بانک‌های ایران اعم از دولت و خصوصی صندوق سپرده سرمایه‌گذاری مسکن داشته باشند و تسهیلات مسکن را در برابر مصوب هیئت دولت پرداخت کنند از ازدحام در بانک مسکن جلوگیری خواهد شد و متقاضیان به سهولت می‌توانند به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسکن ، قیمت ، مصالح ، خدمات ، تورم ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سيدمحسن
۱۲:۲۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
ازسرمايه دارهاماليات بيشترى بگيريدوآن راصرف ساخت مساجد_مستضعفين_خبرنگاران_جانبازان شيميايى كنيد
آخرین اخبار