بر اساس بررسی‌ها:

65 درصد موارد سکته مغزی به طور کامل بهبود می‌یابند

بر اساس بررسی‌ها حدود 65 درصد موارد سکته مغزی به طور کامل بهبود می‌یابند و در این موارد، ناتوانی و آسیب‌ خاصی برای فرد مبتلا وجود نخواهد داشت.


سعید کاظمی استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: اگر علائم اولیه سکته مغزی به درستی تشخیص داده شده و درمان به موقع صورت گیرد، در آن صورت احتمال بهبودی سکته وجود خواهد داشت. 
وی گفت: البته بسیاری از موارد سکته مغزی با درمان‌های امروزی به طور کامل درمانی می‌شوند و خطر مرگ نیز برطرف خواهد شد. 

کاظمی تاکید کرد: بر اساس بررسی ها حدود 65 درصد موارد سکته مغزی به طور کامل بهبود می‌یابند و در این موارد، ناتوانی و آسیب خاصی برای فرد مبتلا وجود نخواهد داشت. 

وی با اشاره به اینکه یک سکته مغزی خفیف ممکن است نشانه‌ای اولیه و زودهنگام از حملات شدید‌تر باشد، افزود: افرادی که از سکته مغزی نجات می‌یابند، به دلیل بیماری خود ممکن است تا چندین ماه دچار ناتوانی‌های متعددی باشند. 

کاظمی خاطر نشان کرد: اینکه 65 درصد موارد سکته مغزی به طور کامل بهبود می‌یابند، به دلیل بیماری خود ممکن است تا چندین ماه دچار ناتوانی‌های متعددی باشند. 

کاظمی خاطر نشان کرد: اینکه 65 درصد موارد سکته مغزی به طور کامل بهبود ومی‌یابد، این موضوع در بلند مدت و البته با مراقبت‌های لازم و کافی تحقق می‌یابد و در این مدت باید توصیه‌های درمانی به طور مرتب و جدی دنبال و پیگیری شود. 
انتهای پیام /

برچسب ها: سکته ، مغز ، بیماری ، ابتلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.