امیر عبداللهیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حمله نظامی عربستان سعودی به يمن خطایی استراتژيك است/ رياض فراموش نكند كه حضور نظامیشان در بحرين مشكل را پيچيده‌تر کرد

معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان اینکه، حمله نظامي عربستان سعودی به يمن خطايي استراتژيك است گفت: انتظار می‌رفت رهبران جديد سعودی با زبان سياسي، تكريم و صلح با تحولات يمن مواجه شوند.

حمله نظامی عربستان سعودی به يمن خطايي استراتژيك است/ رياض فراموش نكند كه حضور نظامیشان در بحرين مشكل را پيچيده‌تر کرد
"حسین اميرعبداللهيان" معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان در گفتگو باخبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با اوضاع یمن و اقدامات تجاوزگرایانه عربستان سعودی در این کشور اظهارداشت: ما از تقويت روند سياسی و بازگشت به گفتگوی ملی در يمن حمايت می‌كنيم.

وی با بیان اینکه، حمله نظامي عربستان سعودی به يمن خطايي استراتژيك است تصریح کرد: انتظار می‌رفت رهبران جديد سعودی با زبان سياسي، تكريم و صلح با تحولات يمن مواجه شوند.

معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان اشاره‌ای به حملات عربستان سعودی به زیرساخت‌های کشور یمن داشت و افزود: اينكه سعودی بجای حمله به تروريست‌ها در يمن به زيرساخت‌ها و مردم  اين كشور حمله كند امری غير قابل قبول است.

 اميرعبداللهيان با بیان اینکه متاسفانه تبعات اين اقدام عربستان سعودی به ضرر منطقه و جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: رياض فراموش نكند كه حضور نظامیشان در بحرين مشكل را پيچيده‌تر و بحران را تداوم بخشيد و تا امروز وضع بحرين بی ثبات است و عربستان سعودی نبايد روی حمايت امريكا از اقدام نظامی در يمن حساب باز كند.

انتهای پیام/
برچسب ها: یمن ، عربستان ، سعودی ، حمله ، نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار