افخم ضمن محکوم کردن حملات هوایی به یمن؛

حمله به یمن، ناامنی را به کل منطقه تسری خواهد داد

سخنگوی وزارت خارجه با محکوم کردن حملات هوایی بامداد امروز به کشور یمن که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم بی گناه این کشور شد، این اقدام را گامی خطرناک و مغایر با مسئولیت‌های بین‌المللی در احترام به حاکمیت ملی کشورها دانست.

حمله به یمن، ناامنی را به کل منطقه تسری خواهد دادبه گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن حملات هوایی بامداد امروز به کشور یمن که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم بی گناه یمن شد این اقدام را گامی خطرناک و مغایر با مسئولیت‌های بین‌المللی در احترام به حاکمیت ملی کشورها دانست.

افخم افزود: توسل به اقدامات نظامی علیه یمن که درگیر بحران داخلی و مقابله با تروریسم می‌باشد، موجب پیچیده‌تر شدن اوضاع و گسترش دامنه بحران و از دست رفتن فرصت‌ها برای حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات داخلی یمن خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر لزوم تحقق توافقات ملی صورت گرفته بین احزاب و گروه‌های یمنی در اولین زمان، خواستار توقف فوری حملات هوایی و همه اقدامات جنگی علیه کشور و مردم یمن شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز نگرانی نسبت به گسترش افراطی گری و تقویت تروریسم خاطر نشان کرد: این تجاوز نتیجه‌ای جز گسترش تروریسم و افراطی گری نخواهد داشت و نا امنی را به کل منطقه تسری خواهد داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: افخم ، یمن ، حملات ، هوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار