مسئول انجمن ورزش‌های طبیعی:

سال 93 فقط به تقویت زیرساخت‌های این ورزش پرداختیم

صفرعلی طالبی گفت: سال 93 فقط زیرساخت‌های ورزش‌های طبیعی را قوی کرده و مسابقات قهرمانی و کشوری را برای سال 94 در نظر گرفتیم.

صفرعلی طالبی مسئول انجمن ورزشهای طبیعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛بیان کرد: سال 93 برای ورزش طبیعی سال موفقی بود اما بیشتر سعی ما بر تقویت زیرساخت‌های این ورزش بود که کمتر به برگزاری مسابقات فکر کردیم.

وی همچنین افزود: در این رشته از نیروی جوان برای برنامه‌های اجرایی استفاده کرده و از نظر پیشکسوتان برای حل مشکلات و پیشبرد بیشتر اهدافمان کمک گرفتیم و تمام برنامه‌ریزی‌ها را برای سال 94 تدارک دیدیم.

وی اذعان کرد: سال 94 سال پرجنب و جوشی خواهد بود زیرا هم قصد داریم کلاس مربیگری، همایش و هم دو دوره شترسواری در کویر و دامنه نوردی و تالاب نوردی و هر ورزشی که با طبیعت در ارتباط است را برگزار میکنیم.

صفرعلی طالبی همچنین تصریح کرد: می‌خواهیم به مردم آموزش دهیم که به محیط زیست خود بیشتر توجه نشان داده و در حفظ و نگهداری مراتع و جنگل بکوشند و اولین بار است که قصد داریم کلاس مربیگری را برگزار کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا این لحظه فدراسیون ورزش‌های همگانی به شدت ما را همراهی کرده چراکه در غیر این صورت با مشکلات زیادی مواجه می‌شدیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: زیرساخت ، ورزش ، طبیعی ، طالبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار