مسئول روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهر، از راهیابی هنرجویان نقشه برداری، تأسیسات و الکترونیک صنعتی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهر به مرحله کشوری خبر داد.


به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز،شادرو،گفت: در مرحله دوازدهمين دوره مسابقات علمی - عملیهنرستان ها محمدعليزاده از هنرجویان هنرستان فنی و حرفه ای آينده سازان اهر در رشته نقشه برداری در بين تمامی شركت كنندگان مناطق و نواحی استان آذربایجان شرقی به مرحله كشوری راه يافت.

وی، افزود: اين هنرجوی اهری با راهنمايی پورمحمد و با مديريت هنرستان بايرام پدرام و باهمكاری ساير همكاران آموزشگاه به اين موفقيت دست یافت.

مسئول روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهر، گفت: در مرحله دوازدهمين دوره مسابقات علمي - عمليهنرستان ها در رشته تأسیسات نیز رضا عباسیان و مهدی قلی پور از هنرجويان هنرستان اميركبير در بين تمامی شركت كنندگان مناطق و نواحی استان آذربایجان شرقی به مرحله كشوری راه يافتند.

وی، افزود: اين هنرجويان با راهنمايی هنرآموز لقمانی و جليلی نيا و با مديريت هنرستان رحيم آل طه و با همكاری ساير همكاران آموزشگاه به اين موفقيت دست يافتند.

مسئول روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهر، گفت: همچنین در سيزدهمين دوره مسابقات علمی -كاربردی علی محمدی و مسعود اسلامی از هنرجويان هنرستان خوارزمی 1 در رشته الكترونيک صنعتی در بين تمامی شركت کنندگان مناطق و نواحی استان آذربایجان شرقی به مرحله كشوری راه يافتند.

شادرو، افزود: اين هنرجويان با راهنمايی هنرآموز جراحی و با مديريت هنرستان رسول اكبری و با همكاری ساير همكاران آموزشگاه به اين موفقيت دست يافتند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.