حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در جمع خبرنگاران مطرح کرد

تنفر افکار عمومی نسبت به حمله عربستان به یمن

دادستان کل کشور گفت: حمله نظامی اخیر کشور عربستان به یمن نوعی تنفر در افکار عمومی جهان ایجاد کرده است.

تنفر افکار عمومی نسبت به حمله عربستان به یمنبه گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر همسر آیت الله جنتی با بیان اینکه مردم در همه عرصه‌ها از جمله عرصه دیپلماسی، عزت و اقتدار را طلب می‌کنند، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در عین حال که هیچ وقت میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم، اما خواهان مذاکره با عزت، ایستادگی و حکمت و مصلحت هستیم.  
 
وی افزود: مردم در رابطه با اقتصاد مدل اقتصاد مقاومتی را خواستار بوده و در زمینه نظام اداری، ادارات و سازمان‌های سالم و عدالت اداری و مقابله با فساد اداری را درخواست می‌کنند.  
 
رئیسی در همین رابطه با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ به عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی، تأکید کرد: اگر عرصه سیاست داخلی و خارجی ما جلوه حضور مردم باشد، پیام رهبری انقلاب قطعا تحقق می‌یابد.  
 
وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر یمن و تهاجم کشور عربستان به این کشور تصریح کرد: فکر می‌کنم در جهان یک نوع تنفر نسبت به این حرکت علیه عربستان و آمریکا ایجاد شده است، چرا که آن‌ها در مقابل اراده یک ملت ایستاده‌اند.  
 
رئیسی خاطر نشان کرد: ملت یمن تصمیمی برای کشورش گرفته و این‌ها در مقابل آن ایستاده‌اند و این قطعا یک نوع محکومیت را در افکار عمومی جهان به دنبال دارد و بعد از آن نیز نتایج و تبعات آن را خواهد دید.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار