سرمربی اسبق تیم شهرداری ارومیه گفت: سطح کیفی لیگ امسال چندان بالا نبود و نیاز به تجدید نظر دارد.

یدالله کارگرپیشه سرمربی اسبق تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: بعد از رفتن سعید معروف به زنیت کازان روسیه ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و برای رسیدن به شرایط مطلوب کادر فنی تلاش‌های زیادی انجام داد هماهنگ کردن بازیکنانی که همه چشم و امیدشان به پاس‌های بی‌نقص سعید بود کار سختی شد اما با آمدن ورمیلیو باز هم به کسب نتایج خوب امیدوار شدیم وی که از بازیکنان با تجربه بود در جلسه‌ای که با بازیکنان بی‌روحیه تیم داشت گفت: من با 37 سال سن هنوز به دنبال رسیدن به پله‌های ترقی هستم حال شما با رفتن یک بازیکن امیدتان را برای صعود از دست داده‌اید صحبت‌های وی و کادر فنی دوباره تیم را سر زنده کرد و خوشبختانه بازیکنان با اقتدار یکی از فینالیست‌ها شدند.

وی سطح کیفی لیگ برتر 93 را خوب ارزیابی نکرد و افزود:چون مسابقات در 2 گروه برگزار شد تعداد مسابقات کم بود به نظرم ما آنقدر بازیکن حرفه‌ای نداریم که بشود 14 تیم لیگ برتری داشته باشیم. از کل تیم‌های حاضر در این پیکارها فقط 4 الی 5 تیم مدعی بودند دیگر تیم‌ها در حد معمولی و متوسط کار می‌کردند، همچنین برنامه مسابقات به گونه‌ای بود که برخی تیم‌های بزرگ نتوانستند مقابل هم بازی کنند باید بگویم که به ندرت در پیکارهای باشگاهی امسال بازی خوب و حرفه‌ای دیده شد.

پیشکسوت والیبال کشورمان در ادامه اظهارداشت: امسال ملی‌پوشان به قول معروف پخش و پلا بودن، تیم‌های پولدار اکثر ملی‌پوشان را به خدمت گرفته بودند و این مساله اکثر مسابقات را یک طرفه کرده بود. برخی تیم‌ها مثل نماینده شیراز، ارتعاشات و یا زاهدانی‌ها در کلاس لیگ برتر نبودند. معتقدم اگر لیگ با 12 تیم برگزار می‌شد بهتر بود و تمام حریفان فرصت رویارویی با یکدیگر را داشتند.

کارگرپیشه گفت : به نظر من لیگ 93 نتوانست کمک زیادی به تیم ملی کند و وضعیت آمادگی ملی‌پوشان را به خوبی حفظ و ارتقا نداد. تیم ارومیه فقط یک بار مقابل تیم مدعی و قدرتمند پیکان صف‌آرایی کرد این به آن معناست که بازیکنان ملی‌پوش زیاد تحت فشار قرار نگرفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار