تیم والیبال مهر پاس فارس برای نخستین بار در سال 1393 قدم به عرصه مسابقات لیگ برتر گذاشت، این تیم در طول رقابت‌های تنها در هفته پایانی مرحله مقدماتی یک برد مقابل تیم نوین کسب کرد.

اولین تجربه لیگ برتر تلخ و دلچسب بود!/برنامه 5 ساله نبود جلو می آمدمحمید هادی زاده سرمربی تیم والیبال مهر پارس فارس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اولین سال حضورمان در لیگ برتر بسیار تلخ، بزرگ اما دلچسب بود. ما باید از یک جایی حضور در جمع برترین‌های والیبال را آغازمی‌کردیم. اگر به تاریخچه تیم‌های ماندگار و صاحب نام لیگ برتر توجه کنیم به این نتیجه می رسیم که آن ها هم از همین جایی که ما هستیم شروع کردند و حتی وضعیت نماینده والیبال ارومیه هم به این شکل بوده است. این مسیر باید طی شود تا ما هم به جمع مدعیان لیگ برتری والیبال تبدیل شویم.

وی گفت:‌ حضور تیم مهر پارس در لیگ برتر 1393 نه تنها برای بازیکنان بلکه برای تمام عوامل و نهادهای استان فارس و کادر فنی تجربه اول بود، از این بابت خیلی خوشحال هستم که این استارت زده شد و رشدمان در لیگ در سنوات آینده حتمی است.

سرمربی تیم والیبال مهر پارس فارس در ادامه اظهار داشت: حضورمان در لیگ سال آینده قطعی است. ما پیرو یک برنامه 5 ساله کار را شروع کردیم اگر این اهداف بلند مدت نبود به هیچ عنوان کار را شروع نمی‌کردم و جلو نمی‌آمدم، والیبال فارس دارای پتانسیل‌های بسیار خوبی است به طوری که در مسابقات رده سنی نوجوانان جایگاه پنجم را به خود اختصاص دادیم به طور حتم در آینده‌ای نزدیک آن‌ها برای این استان به یک ستاره تبدیل می‌شوند. با توجه به این موضوع ما در سال‌های آینده تیم قدرتمند و با تجربه‌تری را روانه لیگ خواهیم کرد، چون تمام برنامه‌هایمان اصولی و پایه است.

وی در خصوص برد تیم نوین کشاورز در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ گفت:‌من فکر می‌کنم چون استرس بازیکنان کم شده بود توانستند قدرت و توانایی واقعی خود را به نمایش بگذارند. در طول مسابقات لیگ ما مقابل حریفمان از پیش بازنده نبودیم و روی پوئن‌های حساس و آخر به خطار استرس‌ و کم تجربگی نتیجه را واگذار می‌کردیم. این برد ثابت کرد ما نیاز به زمان داریم.

هادی زاده تصریح کرد:‌ برای حضور در لیگ برتر سال 1393 تیم مهر پارس فارس بسیار دیر تشکیل شد و سر بازی ابتدایی فصل به تیم های مدعی و قدرتمند خوردیم. باخت در هفته‌های ابتدایی مسیر کارمان را عوض کرده و امیدوارم امسال وضعیت به گونه‌ای دیگر باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار