دبیر انجمن کریکت گفت: انجمن کریکت در سال 94 تمرکزش را روی توسعه این ورزش در مراکز آموزشی و مدارس می‌کند.

سعید بهروزی در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: انجمن کریکت در سال 94 در نظر دارد زیرساخت و آموزش گسترده این رشته رادر سراسر کشور اجرایی کند.

وی ادامه داد: با توجه به تغییرات سیستمی که در کنفدراسیون آسیایی کریکت در سال 2015 رخ داده و به تمام کشورها، اعلام شده است، هیچ مسابقاتی برگزار نخواهد شد و مسابقات جهانی نیز با توجه به رنکینگ اجرا می‌شود که با داشتن رتبه یازده آسیایی در هیچ مسابقه و تورنمنت آسیایی و جهانی شرکت نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: حال با شرایط موجود فضا و موقعیت پیش آمده را از دست نخواهیم داد و تلاش خود را برای شناختن هرچه بیشتر این ورزش در سطح کشور خواهیم کرد.

بهروزی تصریح کرد: دو دوره لیگ در بخش آقایان در خرداد سال 94 داریم و یک دوره لیگ در بخش بانوان در تیر ماه و مسابقات قهرمانی کشوری که از چهار تیم برتر لیگ انتخاب می‌شود وما برای نفرات برتر جوایزی شامل لوازم ورزشی که باارزش است و داخل کشور تولید نمی‌شود درنظر داریم.

وی ادامه داد: ما در تلاشیم با کمک فدراسیون بتوانیم لوازم کریکت را رایگان در اختیار هیئت‌ها بدهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رشته ما به دلیل نبودن در بخش زنده نمی‌تواند به راحتی اسپانسر خوب و تمام و کمال در اختیار بگیرد و فدراسیون هم به دلیل داشتن رشته‌های ورزشی زیاد امکان آن را ندارد به ما بیشتر از حد معمول برسد، پس ما در نظر داریم با یک بازی کوتاه و نمایشی بتوانیم حداقل یک بخش کوتاه تلویزیونی داشته باشیم تا شاید بتوانیم اسپانسر خوبی جذب کنیم و این رشته را در کشور مطرح کنیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: بهروزی ، کریکت ، اسپانسر ، تمرکز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار