بازیکن تیم امید گفت:ای کاش تکلیف من زودتر مشخص می شد و می توانستم روزهای بیشتری با این تیم باشم و به هماهنگی لازم برسم.

جهانبخش: ما همه سرباز ایران هستیم/ای کاش تکلیف من زودتر مشخص می شدبه گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،علیرضا جهانبخش در حاشیه تمرین امروز گفت:با تصمیم فدراسیون فوتبال٬ از صبح امروز در اردوی تیم امید حضور پیدا کردم و در خدمت این تیم خواهم بود ولی ای کاش می توانستم روزهای بیشتری با این تیم باشم.

مهاجم تیم امید گفت:پس از یک بازی سخت به تهران آمدم.کمی خسته هستم اما با آمادگی کامل امیدوارم  موجبات موفقیت تیم را با تلاشمان فراهم کنیم.

جهانبخش  با اشاره به اینکه من و سردار سرباز این کشور هستیم  گفت:  این افتخار است که  برای تیم کشورت بازی کنی. امید یابزرگسال فرقی نمی کند. من دوست دارم پرچم کشورم همیشه در اوج باشد.امیدوارم هر اتفاقی که میافتد به صلاح این فوتبال باشد.من به شخصه چیزهای زیادی از کی روش یاد گرفتم و برای او آرزوی موفقیت می کنم.

بنابراین گزارش؛عباس علیپور مدیر رسانه‌ای تیم امید کشورمان نیز پیرامون تمهیدات دیدار فردا گفت: برای حضور هواداران در بازی‌های این تیم در ورزشگاه آزادی تمهیدات و امکانات خاصی در نظر گرفته شده است .


وی اضافه کرد: بازی‌های ایران رایگان است و صدا و سیما هم قرار است به صورت زیرنویس در برنامه‌های خود هواداران را برای حضور در ورزشگاه آزادی تشویق کند.

وی ادامه داد: تابلوهای تبلیغاتی و همچنین اطلاع‌رسانی را در سطح شهر نصب کرده‌ایم و البته برای رفت و آمد هواداران هم از میادین اصلی شهر اتوبوس‌های شرکت واحد با همکاری این شرکت هماهنگ شده است.

انتهای پیام / 

برچسب ها: تماشاگر ، علیپور ، مسولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار