معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و انتظامی فرمانداری ملارد گفت: شهرستان ملارد که از شهریار منشعب شده و شهرستانی نوپا محسوب می‌شود زیر سایه سنگین شهرستان شهریار قرار گرفته است.

مجتبی شاه قلیان معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و انتظامی فرمانداری ملارد در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نوپا بودن شهرستان ملارد اظهار کرد: ملارد که در طول سالیان اخیر از شهرستان شهریار جدا شد و پیرو مصوبه دولت وقت به شهرستانی مستقل مبدل شد با ضعف در زیرساخت‌ها مواجه است و سایه شهرستان شهریار به عنوان مرکزیت اداری و سیاسی شهرستان‌های غرب استان تهران، بر شهرستان ملارد سنگینی می‌کند.

وی در ادامه افزود: بدنه دستگاه اداری شهرستان ملارد هنوز آنطور که باید از انسجام ساختاری مطلوب نظر ما برخوردار نیست و در برخی ادارات با کمبود امکانات و نیروی انسانی مواجه هستیم .

شاه قلیان در پایان تصریح کرد: انتظار ما از مسئولین، مدیران و روسای ادارات این است که مشکلاتی را که به دلیل سوء مدیریت در گذشته به این شهرستان تحمیل شده با همیاری و برنامه‌ریزی منطقی و اصولی به حداقل ممکن کاهش دهند و همواره به آن چیزی که شعار می‌دهیم، عمل نماییم و به منظور رفع و حل مشکلات مردم نهایت استعدادها و توانایی خویش را در چارچوب قوانین و اختیارات موجود به کار بندیم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار