عشق و علاقه در فوتبال مانند هرجای دیگری جایگاهش را پیدا کرده است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شور و اشتیاقی که در فوتبال وجود دارد، مانند هر عرصه دیگری و هرجای دیگری بسیار مشهود است، به طوری که توانسته جایگاه خود را در هر جا از جهان پیدا کند.

ریکاردو لاولیه سرمربی اسطوره ای و مقدس آرژانتینی ها در این خصوص گفت: اگر شما همسر داشته باشید، شما باید او را از ته قلب دوست داشته باشید و به او عشق بورزید، این دقیقا مانند توپ فوتبال است، شما باید به آن عشق بورزید و به خوبی از آن محافظت کنید.

رونالدینیو در خصوص فوتبال نیز می افزاید: فوتبال همسر من است، من عاشق آن هستم و می توانم بگویم بدون آن هیچ هستم.

ارتباطی که بین عشق و علاقه و فوتبال وجود دارد، تا حد زیادی انکارناپذیر است، همانطور که در زندگی زناشوئی اشک و لبخند وجود دارد، در فوتبال نیز چنین حالتی وجود دارد.

مسابقات مرحله نیمه نهایی سال 2007 در آرژانتین زمانی متبرک شد که یک زوج مکزیکی در زیر پرتره مارادونا با یکدیگر ازدواج کردند تا به این ترتیب مارادونا شاهد ازدواج آنها باشد.

آرژانتینی ها از قبیل مسی و باتیس دوتا اقدامات دیگری نیز در این خصوص انجام داده اند، تا جایی که مسی و باتیس دوتا هردو پس از به ثمر رساندن گل حلقه ازدواج خود را بوسه زده و گل خود را تقدیم به همسرانشان کردند.

در سمت دیگر میدان در تیم رقیب بارسلونا، یعنی رئال مادرید اسطوره ای به نام رائول گونزالس وجود داشت که همیشه وفاداری اش را به باشگاه رئال مادرید به اثبات رسانده بود، وی نه تنها به تیمش وفادار بود، بلکه همسرش را نیز عاشقانه دوست داشت، در 300 گلی که برای رئالی ها به ثمر رساند، همیشه بر حلقه ازدواجش بوسه می زد.

از طرف دیگر در جام جهانی 2010 ملی پوشان ایتالیایی نیز حس ویژه ای به همسران خویش داشتند، در جایی که دومینکو کریستیاتو می گوید؛ "اگر جام جهانی را بالای سر ببریم، حتما بچه دار خواهم شد" یا مارچتی می گوید؛ من با نامزدم ازدواج می کنم و 4 خالکوبی از او بر روی بدنم انجام می دهم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبالی ، رابطه ، عشق ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار