بنابراعلام رییس فدراسیون فوتبال،کی روش بعد از انجام دو دیدار تیم ملی با تیم های سوئد و شیلی تیم ملی را ترک خواهد کرد و سرمربی نیز دلیل اصلی استعفایش را فشارهای وارده اعلام کرد.

کفاشیان از کناره‌گیری سرمربی تیم ملی خبر دادبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، کفاشیان اعلام کرده است کی روش فقط در دو بازی دوستانه پیش روی تیم ملی مقابل سوئد و شیلی روی نیمکت تیم می نیشند و بعد از آن باید به فکر سرمربی جدید برای هدایت تیم ملی فوتبال باشیم.

 کی روش نیز دلیل اصلی استعفایش را فشارهای وارده اعلام کرد و گفت:این جدایی خواسته و تصمیم من نبود و کسی نمی‌تواند بگوید من قصد ادامه همکاری با تیم ملی را نداشتم حتی رئیس فدراسیون فوتبال هم این موضوع را نمی‌خواست اما برخلاف آرزوها و خواسته‌های خود ناچار به این کار شدیم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا منظورش وزیر ورزش است، تصریح کرد: ما و همه مردم می‌دانیم چه کسی و به خاطر چه چیزی این کارها را انجام داده است. باید دید تکلیف خواسته مردم که موافق ماندنم بودند چه می‌شود؟ این سؤالات را باید از کسی بپرسید که به ما فشار آورد تا من کنار بروم. بیش از این در این باره صحبت نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه رفتنش از ایران به چه صورت خواهد بود و ایا غرامتی از فدراسیون فوتبال می گیرد ؟ تأکید کرد: جدایی من کاملاً محترمانه و صلح‌آمیز بود، چرا که با کفاشیان دوست هستم. اتفاقی که افتاد بر خلاف افکار و انتظاراتم بود.

کی‌روش خاطر نشان کرد: اگر با این خبر نوروز مردم خراب شد شرمنده آنها هستم اما آنها بدانند که این جدایی خارج از حیطه اختیارات من بوده است و همین‌جا از همه مردم و دوستان عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار