مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس به ارزیابی عملکرد بسیج دانشگاه تربیت‌مدرس در سال 93 پرداخت

"حسین اورکی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران ،با اشاره به عملکرد بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در سال 93 اظهار داشت: بسیج دانشجویی در مهر 93 با استقبال از ورودی‌های جدید کار خود را آغاز کرد و پس از آن با برگزاری یک اردوی دانشجویی به منظور ایجاد آشنایی بیشتر بین دانشجویان جدید و دانشجویان قدیمی به کار خود ادامه داد پس از آن با برگزاری میزگردهایی از جمله میزگرد سیاسی تحت عنوان "استکبارستیزی "و باحضور آقایان نوبری، حق‌شناس، کواکبیان و کوشکی کار خود را ادامه داد. 

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس اضافه کرد: در تاریخ" 9 دی "به منظور بزرگداشت این روز تاریخی برنامه‌ای با حضور کرباسچی تنظیم شد که لحظات نهائی تا آغاز مراسم،وی برنامه مذکور را لغو کرد. اما این مراسم با حضور محصولی وزیرکشور دولت نهم و وزیر رفاه دولت یازدهم برگزار شد. 

وی سایر اقدامات و برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس را اینطور بیان کرد: برگزاری برنامه‌های عصر شعر، یادواره شهدای دانشجو، اکران فیلم شیار143، برگزاری یادواره شهدای دانشجو، سلسله نشست‌های نهج‌البلاغه، حلقه‌های سیاسی و اردوهای راهیان نور برنامه‌هایی بودند که در طول سال 93 برگزار شد. 

همچنین نشستهای داخلی با حضور مسئولین نهاد رهبری دانشگاه تربیت مدرس، حجت‌الاسلام رفیعی و دکتر یادگاری مسئول سابق بسیج اساتید درخصوص فضای حاکم در دانشگاه‌ها برگزار شد. 

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس آخرین فعالیت فرهنگی این دانشگاه در اسفند 93 را برگزاری بازارچه خیریه به همت "گروه جهادی نوالهدی" عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری این بازارچه تأمین البسه و مایحتاج کودکان کم برخوردار با توجه به فرارسیدن فصل نو و بهار است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار