برنامه «یادداشت‌های بی‌لهجه» در قالب روایت نمایشی با موضوعات مختلف در ایام نوروز از شبکه رادیویی تهران موج fm ردیف 94 روی آنتن می‌رود.

انسیه سمیع پور سردبیر و تهیه کننده برنامه "یادداشت‌های بی‌لهجه" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه در قالب روایت نمایش با موضوعاتی از قبیل انتظار، اختلاف و کدورت، غریبی و غربت، خداحافظی، با هم بودن، رفاقت و چشم و هم‌چشمی به روی آنتن می‌رود.

وی اظهار داشت: مینو جبارزاده به عنوان گوینده هر روز طی نوشتن یادداشت‌های روزانه، خود را به جای یکی از اشخاص طبقات مختلف جامعه که برخوردهای متفاوتی با نوروز دارند گذاشته و درحین اجرای آنها با فلش بک به دنیای پشت این نوشته ‌می‌رود و هر بار به نتیجه متفاوتی  در مورد دیدگاه مردم نسبت به نوروز می‌رسد.

وی افزود: در این روند مخاطب با موقعیت‌های کمیک، خنده‌آور و گاهی طنز تلخ و ناراحت‌کننده مواجه می‌شود.

سمیع‌پور تصریح کرد: در این یادداشت‌ها سوالاتی برای گوینده ایجاد شده که جواب‌ها در قالب گزارش‌های مردمی ارائه می‌شود.

این سردبیر و تهیه کننده در خصوص انتخاب "یادداشت‌های بی‌لهجه" برای عنوان برنامه بیان کرد: به دلیل اینکه این برنامه برای تمامی افراد در طبقات و شهرهای مختلف ایران زمین در نظر گرفته شده از نام "بی‌لهجه" در برنامه بهره گرفتیم.

وی عنوان کرد: اکبر مولایی و نگین خواجه نصیر بازیگر، مریم روزبهانی نویسنده، مینوجبارزاده مجری بازیگر و مهدی اسماعیلی به عنوان گزارشگر در این پروژه رادیویی همکاری دارند.

گفتنی است، این برنامه ساعت 15:30 الی 16 از رادیو تهران موج fm ردیف 94 مگاهرتز در ایام نوروز پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار