يک جوان 22 ساله اهل روستای نژمار از توابع شهرستان مريوان در حرکتی خودجوش و در حضور اهالی روستا، تمام قليان‌های مغازه‌اش را به آتش کشيد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران ضمن قدردانی از این حرکت خودجوش مسعود ساسانی، گفت: در آخرین روزهای سال که بحث مالیات بر دخانیات، در رسانه ها کم وبیش به گوش می رسد، اقدام این جوان خود به منزله توجه مردم به مضررات مواد دخانی بیش از گذشته است.

مسجدی افزود: اگر اطلاع رسانی در رسانه های جمعی در رابطه با مضررات مواد دخانی بصورت منسجم انجام شود، شاید در آینده نه چندان دور شاهد این قبیل حرکت های خودجوش و قابل تامل از سوی هم وطنانمان حتی در مناطق دور افتاده کشور نیز باشیم.

مسعود ساسانی درباره اين اقدامش گفت: بيشتر از دو سال بود که در روستای نژمار قهوه خانه سنتي دايره کرده بودم و متاسفانه در طول اين مدت، قهوه خانه به محلي برای گرايش جوانان و نوجوانان روستا به مصرف قليان تبديل شده بود.

وی در ادامه با یادآوری اشتباهات خود در گذشته افزود: امروز تصميم گرفتم که اشتباهات گذشته خود را تا اندازه‌ای جبران کنم و تنها راه حل مناسبی که به فکرم رسيد آتش زدن قليان‌های مغازه ام بود.‏

ساسانی در پایان متذکر شد: امیدوارم هم سن و سالهای من نیز زودتر به اشتباه خود پی برده و دست از این عادت که چیزی جز آسیب  زدن به بدن را به همراه ندارد، بردارند. 




انتهای پیام/
برچسب ها: قلیان ، روستا ، دخانیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار