رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بهزیستی تمام فعالیت‌های برنامه ریزی شده از ابتدای سال را اجرایی کرده است.

همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاهی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به اقدامات اثر گذار و حمایتی بهزیستی در سال 93 اظهار کرد: بهزیستی اقدامات موثر حمایتی را در سال 93 از جامعه هدف انجام داده است که محدود به یک بخش و یک حوزه نبوده و در تمام حوزه‌های مختلف به صورت یکسان انجام گرفته است.

وی افزود: ارزیابی‌های بهزیستی در زمینه کمی، اعداد و ارقام قابل توجهی را نشان می‌دهد که از آن جمله می‌توان به تحویل 38 هزار مسکن ایجاد 34 هزار اشتغال، تامین 37 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و ورود 230 هزار پیشت نوبتی به چرخه حمایتی حاکی از تلاش‌های بی وقفه این سازمان در حمایت چند جانبه از جامعه هدف است که ؟؟ کاری این سازمان را ارتقا می‌دهد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در حوزه اجتماعی هم ورود کرده‌آیم و تمام توان سازمان را برای ارتقای سطح اخلاق و فرهنگ جوانان به منظور کاهش طلاق در این حوزه به کار بستیم که رونمایی طرح بیشتر در سال 93 بی نظیر بوده است.

هاشمی یادآور شد: طرح جامع کمیسیون آگاه سازی در پیشگیری از اعتیاد و شیشه را نیز در همه‌ استان‌ها اجرا کرده‌ایم که این خود نشان از فعالیت‌های چند جانبه بهزیستی در زمینه اجتماعی – فرهنگی، پیشگیری است.

وی تصریح کرد: بهزیستی از کودکان نیز غافل نشده و با پایش‌های مکرر از مهد‌های کودک، بستر رفتار سازی مناسب را در این سازمان‌ها نیز نهادینه کرد تا با پرورش موفق کودکان بتوانیم‌ آینده اخلاقی جامعه را تضمین کنیم.

هاشمی تاکید کرد: بهزیستی همان طور که از نامش مشخص است، در زمینه بهبود کیفیت زندگی مردم گام بر می‌دارد و حوزه‌های مختلفی را تحت پوشش دارد که می‌توانیم ادعا کنیم به تمام فعالیت‌هایی که از ابتدای سال برنامه ریزی کرده بودیم، رسیده‌ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، هاشمی ، مهدکودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار