معاون بهره برداری شرکت آب فاضلاب استان زنجان با اشاره به کاهش آب سد تهم زنجان گفت: ذخیره آب پشت این سد ۴۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی ؛علی‌محمد نادرخانی با بیان این مطلب گفت: با توجه به کاهش بارندگی ها در چند سال اخیر میزان ذخیره آب پشت سد تهم زنجان 40 درصد کاهش یافته واگر مشترکان با این روند آب مصرف کنند در سال 95 آب سد به اتمام می‌رسد.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم این ماده حیاتی را به نسل‌های بعدی برسانیم باید نسبت به صرفه جویی و مدیریت مصرف آب اقدام کنیم .

معاون بهره برداری شرکت آب فاضلاب استان زنجان با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایان سال و خانه تکانی شهروندان گفت: با توجه به خانه تکانی شهروندان و افزایش میزان مصرف مشترکین از شهروندان خواست برای اینکه با مشکل کمبود آب شرب و قطعی مواجه نشویم میزان مصرف خود را مدیریت کنند .

نادرخانی به اقدامات شرکت جهت جلوگیری از کاهش آب های موجود اشاره و اضافه کرد: امسال 5 حلقه چاه جایگزین و همچنین 8 حلقه چاه جدید برای جلوگیری از کاهش آب‌های موجود در چاه‌ها حفر و تجهیز شد .

وی افزود: اصلاح شبکه‌های فرسوده، زون بندی شبکه توزیع آب استان بر حسب متر مکعب، تامین آب شهرک شمالی و شمال شرقی استان و حذف پمپاژ مستقیم نیز ازدیگر اقدامات شرکت آب‌ و فاضلاب استان است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کاهش ، تهم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.