مروری بر ادامه بازی های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا

نفتی‌ها به دنبال شکار شیرهای سپید/ارتش سرخ‌ در پی تسخیر دژ غنایم

در ادامه هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های فوتبال نفت تهران و تراکتورسازی 2 نماینده کشورمان به مصاف حریفان عربستانی خود می‌روند.

نفتی‌ها به دنبال شکار شیرهای سپید/ارتش سرخ‌ در پی تسخیر دژ غنایمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا امروز چهارشنبه هم پیگیری می‌شود و تیم نفت تهران میزبان الشباب عربستان است و تراکتور سازی هم به مصاف الاهی عربستان می‌رود 

*نفت تهران - الشباب عربستان/نفتی‌ها در پی شکار شیرهای سپید

تیم فوتبال نفت تهران چهارشنبه ساعت 18 در ورزشگاه آ‍زادی به مصاف الشباب عربستان می‌رود. 

نفت تهران با اینکه در لیگ برتر صدرنشین است اما در لیگ قهرمانان آسیا با یک امتیاز در قعر جدول گروه B قرار دارد. 
 
شکست در زمین تیم 10 نفره پاختاکور ازبکستان نتیجه‌ای ناامید کننده برای تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال به شمار می آید. 
 
نفت بر خلاف انتظارات عملکرد خوبی در این هفته واگذار کرد که حتی کسب امتیاز در آن برای تیم ایرانی کار سختی به نظر نمی‌رسید. 
 
یکی از پر اشتباه ترین مهره‌های نفت در این دیدار بیرانوند بود که روی هر 2 گل مقصر اصلی محسوب می‌شد. 
 
شیرهای سپید لقب الشباب عربستان است که در فصل جاری لیگ عربستان پس از 19 هفته صاحب 9 برد، 5 تساوی، و 5 شکست شده و با 27 گل زده، 21 گل خورده و کسب 32 امتیاز در رده پنجم لیگ سعودی قراردارد. 

به هر حال باید دید شاگردان منصوریان می‌توانند اولین بردشان را در لیگ قهرمانان آسیا بدست آورند یا نه!

*الاهلی عربستان - تراکتورسازی/ارتش سرخ به دنبال تسخیر دژ غنایم

تیم فوتبال الاهلی عربستان امروز چهارشنبه ساعت 20:50 در ورزشگاه خانگی‌اش پذیرای تیم فوتبال تراکتورسازی است.

این بازی فینال دور رفت گروه D است، تراکتورسازی اگر بتواند الاهلی را در خانه‌اش شکست دهد 6 امتیازی خواهد شد و به صدر جدول صعود می‌کند و باید امیدوار باشد که نفت قارشی نتواند مقابل الاهلی امارات پیروز شود. 
 
در آن سوی میدان تیم الاهلی عربستان با لقب دژ غنایم در حالی مقابل تراکتورسازی قرار می گیرد که این تیم فصل گذشته با 12 برد، 9 تساوی و 5 شکست و 45 امتیاز در حالی عنوان سوم لیگ را از آن خود کرد که 18 امتیاز از تیم دوم لیگ بدست آورده بود. 
 
تیم الاهلی در فصل 2014-2015 با 12 برد و 7 تساوی تنها تیم بدون شکست لیگ عربستان است اما در جایگاه دوم لیگ این کشور قرار گرفته است. 
 
این تیم در این فصل از کرستین گروسی سوییس به عنوان مربی خود بهره می‌برد، الاهلی یک بار در فرم قدیم مسابقات در 1986 نایب قهرمان این مسابقات شد، این تیم در اولین حضور خود در لیگ قهرمانان به سال 2005 با 15 امتیاز صدرنشین گروه خود شد اما در مرحله دوم در وقت اضافه بازی برگشت (3-1) از شنزن ژیان لیبائو چین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. 
 
الاهلی در سال 2010 با استقلال ایران هم گروه بود و با شش امتیاز در این گروه سوم شد، این تیم در سال 2013 در گروهی که سپاهان ایرانی حضور داشت با 10 امتیاز پس از سپاهان دوم شد با این حال الجزیره امارات را در ضربات پنالتی پیش رو برداشت و آن گاه سپاهان 10 نفره را از پیش رو برداشت و پس از برتری مقابل الاتحاد فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد اما در فینال 3 بر صفر از اولسان هیوندای باخت.
 
این تیم در سال 2013 هم تا یک چهارم نهایی صعود کرد اما موفق نشد از این دور فراتر رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار