بررسی عملکرد تیم نفت تهران

سال 93 سال افزایش بهای نفت بود

تیم فوتبال نفت تهران که کمتر کسی حاضر بود روی موفقیت این تیم در لیگ برتر شرط‌بندی کند هم اکنون در صدر جدول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال نفت تهران با هدایت علیرضا منصوریان مربی جوانش بالاتر از تیمهای مدعی همچون استقلال پرسپولیس امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

نفت تهران فصل قبل با یحیی گل محمدی نتایج بسیار خوبی گرفت و با کسب عنوان سومی لیگ مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد با این همه وقتی یحیی از نفت رفت و علیرضا منصوریان به این تیم آمد کمتر کسی بود روی موفقیت این تیم شرط بندی کند.

منصوریان مدتی دستیاری کارلوس کی‌روش بود اما کارنامه مربیگری داش علی هواداران استقلال جای دفاع نداشت وی در اولین تجربه مربیگری‌اش با یاس همدان به هیچ عنوان موفق نبود و در تیم امید هم ماجرای استفاده از بازیکن محروم جلوی عراق مطرح شد تا داستان حضور وی در تیم المپیک هم پایان خوبی نداشته باشد اما علی منصوریان به نفت آمده بود تا همه چیز را تغییر دهد.

کسی به نفت تهران به عنوان یک تیم پرمهره نگاه نمی کند اما الان علیرضا منصوریان تیمی ساختار که چند ب ازیکن ملی پوش دارد علیرضا بیرانوند که به عنوان یک دروازه‌بان توانایی فوق‌العاده‌ای در پاس گل دارد وحید امیری که در تیم ملی نمایش نسبتا خوبی داشته است مرتضی پورعلی گنجی که با عملکرد خوبش در جام ملتهای آسیا به یکی از تیمهای چینی ترانسفر شد.

گفتنی است ایمان مبعلی و غلامرضا رضایی چهره‌های شناخته شده‌ای در فوتبال ایران محسوب می‌شوند اما تا قبل از حضورشان درنفت به نظر می‌رسد که دوره‌شان مقام شده و دیگر نباید از انها انتظار درخشش داشت اما این

گفتنی است تیم نفت تهران با پیروزی مقابل استقلال هجدهمین هفته بدون باخت خود را پشت سر گذاشت نفتی‌ها پس از شکست 2 بر یک مقابل سایپا در هفته پنجم لیگ برتر مقابل هیچ تیم دیگری نباختند شاگردان منصوریان به فینال جام حذفی رسیده‌اند تا در سال 93 عملکرد کاملا مثبتی داشته باشند.

دو بازیکن امسال نمایش بسیار خوبی در ترکیب تیم منصوریان داشتند.

علامرضا رضایی که در پرسپولیس نزدیک به یک سال موفق به گلزنی نشد در نفت تهران توانسته 5 گل بزند که اگر چه آمار خوبی برای یک مهاجم محسوب می‌شود اما وقتی امار خوبی برای یک مهاجم محسوب نمی‌شود اما وقتی غلامرضا رضایی نفت را با رضایی پرسپولیس مقایسه کنید قبول می‌کنید که غلامرضا زیر نظر منصوریان متحول شده است.

ایمان مبعلی هم که پارسال فصل چندانی جالبی را پشت سر نگذاشته بود امسال در نفت تهران دوباره به روزهای اوجش برگشته و حتی در مقطعی به تیم ملی هم دعوت شد تا مزد بازی خوبش در نفت را بگیرد.

نفت تهران بر خلاف نتایج خوبی که در لیگ برتر گرفته و صدرنشین لیگ است اما در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی نداشته و تا الان دو مساوی کسب کرده است.

گفتنی است به نظر می رسد که امیر قلعه‌نویی نگران موفقیت نفت و علیرضا منصوریان است نفت تهران یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ است و در جام حذفی هم به فینال رسیده است موفقیت احتمالی نفت تهران باعث می‌شود که دست امیر قلعه نویی برای دومین سال متوالی از رسیدن به جام کوتاه بماند و از همه مهمتر اینکه با موفقیت نفت علیرضا منصوریان شانس بیشتری برای رسیدن به آرزویش یعنی نشستن روی نیمکت استقلال پیدا خواهد کرد.

شایان ذکر است تیم فوتبال نفت تهران در 23 بازی گذشته‌اش 12 برد 9 مساوی و 2 باخت بدست آورده است این تیم 33 گل زده و 18 گل خورده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نفت ، افزایش ، بهای نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار