معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه5 گفت: به منظور نهادینه سازی فرهنگی تفکیک پسماند و حفظ محیط زیست ایستگاه اطلاع رسانی و فرهنگی کمپین آسمان آبی و زمین پاک در میدان صادقیه برپا شد.

رضا مددی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه5 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اولویت برنامه‌های شهرداری در تحقق شهری با آسمان آبی، زمین پاک اظهار کرد: کمپین آسمان آبی، زمین پاک با دو رویکرد اصلاح رفتارهای ترافیکی و همچنین تفکیک پسماند خشک از مبدا در سطح شهرداری در حال اجرا است.
وی افزود: با توجه به اهمیت مشارکت شهروندان در تحقق این رویکرد، برنامه‌های گسترده فرهنگی و آموزشی پیش بینی و اجرا می‌شود.
مددی تصریح کرد: استفاده از بستر هنر برای انتقال مفاهیم زیست محیطی و اهمیت حفظ آن، در قالب اجرای نمایش‌های آموزشی در مدارس، اقدامی است که با همکاری آموزش و پرورش در حال انجام است.
وی با اشاره به استقرار ایستگاه آموزشی و اطلاع رسانی بیان کرد: میدان صادقیه یکی از نقاط پرتردد واصلی غرب تهران است و در این خصوص با برپایی ایستگاه در میدان برنامه‌های آموزشی برای شهروندان اجرا می‌شود.
معاون شهردار منطقه5 در پایان به اجرای برنامه‌های آموزشی در غرفه‌های بازیافت اشاره کرد و گفت: به منظور ارتقای فرهنگ عمومی و توانمندسازی شهروندان، برنامه‌های آموزشی با مراجعه به درب منازل و واحدهای اداری در حال اجرا است.
انتهای پیام/
برچسب ها: منطقه5 ، غرفه ، مددی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار