دبیرکل "حزب مردمی اصلاحات" از برگزاری نشست خبری تشکل سیاسی متبوعش بعد از تعطیلات عید خبر داد.

"محمدزارع فومنی" دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پیرامون فعالیت‌های حزب متبوعش در سال جدید اظهار داشت: بعد از تعطیلات عید نشست خبری برگزار خواهیم کرد و برنامه‌های حزبی خود در سال جدید را اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته جلسه شورای مرکزی حزب مردمی اصلاحات برگزار شد، گفت: در این جلسه تأکید شد که ما نگران مذاکرات هسته‌ای هستیم و باید این نگرانی‌ها مرتفع شود و مذاکره‌کنندگان نباید فریب دشمنان را بخورند و خدای‌ناکرده پای سندی را امضا نکنند که نسل‌های بعد به ما اشکال بگیرند.

فومنی در ادامه با اشاره به برخی حواشی به وجود آمده حول دولت گفت: افرادی در دولت بدون هیچ سبقه بین‌المللی حرف‌هایی می‌زنند که برای دولت مشکل‌ساز شده است. دولت باید جلوی این افراد را بگیرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه معاونت سیاسی وزارت کشور نباید به صورت جناحی با مسائل مختلف برخورد کند، ابراز کرد: معاونت سیاسی وزارت کشور نباید از گروه‌های خاصی در جلسات خود دعوت کند و احزاب دیگر را نادیده بگیرد.

فومنی در همین‌باره گفت: معاون سیاسی وزارت کشور را نصیحت می‌کنیم که وارد حاشیه‌ها نشود و سعی کند که از همه احزاب و افکار دعوت به عمل بیاورد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات پیرامون ارائه مجوز عضویت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به تشکل سیاسی متبوعش گفت: به دوستان شورای هماهنگی توصیه می‌کنیم که سریع‌تر درخواست عضویت ما در شورا را بررسی کنند ولی متاسفانه در حال وقت‌کشی هستند.

وی تأکید کرد: اگر این وقت‌کشی‌ها ادامه‌دار شود، تصمیم قاطعانه دیگری خواهیم گرفت که بعدها برای همه جریان‌ها مشکل‌ساز خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار