«امیر مهدی ژوله» نویسنده «درحاشیه» گفت: تیک حرکتی دکتر عشقی و تکیه کلام‌های زهتاب سبب جذاب‌تر شدن سریال «درحاشیه» می‌شود.

امیر مهدی ژوله، نویسنده در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران درخصوص سریال "درحاشیه" گفت: ایده اولیه این سریال از مهران مدیری بود و قرار بود بیشتر قصه در یک فضای واحد اتفاق بیفتد. معمولا چنین کارهای 40 قسمتی یا هرشبی نیاز به یک فضا و چند کاراکتر دارد و کل ماجرا در یک بستر تماتیک اتفاق می‌افتد. 

وی در ادامه افزود: ما بیمارستان را برای این سریال انتخاب کردیم زیرا تا به امروز در صداوسیما  این گونه به آن پرداخته نشده بود و فضایی شیک و مرتب و قاب‌های قشنگی به ما می‌داد همچنین مردم با آن بیگانه نیستند و حوادث اتفاق افتاده در این فضا برایشان آشنا است. 

نویسنده سریال "شب‌های برره" اظهار داشت: سریال "درحاشیه" برخلاف دیگر سریال‌های 90 قسمتی یک خط داستانی محکم و ضخیمی دارد و ما سعی می‌کنیم دیرتر به داستان‌های مستقل آن برسیم. 

وی ادامه داد: "در حاشیه" 4 کارکتر اصلی دکتر عشقی مهران مدیری، هومن سیامک انصاری، زهتاب جواد رضویان و مهران غفوریان را دارد که هر کدام همراهانی دارند. افزودن بر این یکسری بازیگران دیگر و عوامل بیمارستان موقعیت‌های زیبایی را خلق می‌کنند. 

این نویسنده عنوان کرد: این کار هم در حال و هوای دیگر سریال‌های مهران مدیری است با این تفاوت که سعی کردیم نقاط قوتمان را حفظ و نقاط ضعف را برطرف کنیم. 

البته لازم به ذکر است که اکنون در این مرحله کل قصه نگارش نشده است و ما حدود 8 قسمت از ضبط جلو هستیم و کار خیلی حساب شده پیش می‌رود امیدوارم نتیجه مطلوب داشته باشد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما، درکارهای مهران مدیری تکیه کلام نمی‌سازیم و بعضی از این صحبت‌ها سر صفحه و پلان گرفتن به وجود می‌آید و مدیری خوشش آمده و آن را تکرار می‌کند. اما در این سریال تیک حرکتی مهران مدیری و دیگر صحبت‌های جواد رضویان و مهران غفوریان بر جذابیت‌های مجموعه می‌افزاید اما درکل کار طنز موقعیت است و براساس موقعیت‌ها و بازی‌ها شکل می‌گیرد. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار