کنفرانس خبری قهرمانی تیم فوتسال تاسیسات دریایی مسئولان و اعضای کادر فنی این تیم در شرکت تاسیسات دریایی برگزار شد.

شمسایی: با خدا باش پادشاهی کن بی خدا باش هر چه خواهی کن به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کنفرانس خبری قهرمانی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با حضور مجید حلاجی مدیر عامل باشگاه، دهقان مدیر عامل سرمایه گذاری تاسیسات دریایی، منوچهری مدیر عامل تیم تاسیسات دریایی و اعضای کادر فنی این تیم ساعت 11 در شرکت تاسیسات دریایی برگزار شد.

در این کنفرانس وحید شمسایی به همراه برادرش امیر شمسایی، شهاب الدین سفال منش و اصغر قهرمانی اعضای کادر فنی تیم تاسیسات دریایی  به سخنرانی پرداختند.
 
 وی گفت: از حاشیه‌های این جلسه این بود که ، وقتی یک خبرنگار از وحید شمسایی در موردبرنامه‌هایش برای قهرمانی تاسیسات سوال پرسید وی بلند شد و در تخته وایت برد با ماژیک نوشت با خدا باش پادشاهی کن بی خدا باش هر چه خواهی کن.
 
وحید شمسایی در ادامه عنوان کرد: ما قهرمانیم و قهرمانی آسیا را می‌خواهیم ، قهرمانی در این رقابت‌ها کار سختی است اما با شما اصحاب رسانه  برای قهرمانی آسیا استارت می‌زنیم از روز اول که وارد تاسیسات دریایی شدم با کادر فنی برنامه ریزی کردیم تا تیم دهم پارسال را جزو چهار تیم اول کنیم.
 
شمسایی ادامه داد: به هر حال من با کمک سه مربی سفال منش، سیامک داداشی و اصغر قهرمانی توانستیم تیم را از رتبه دهم سال 92 به قهرمانی در سال 93 برسانیم.
 
 وی اظهار داشت: همچنین چند مهره خوب وارد این تیم کردیم که برخی از کارشناسان بیان کردند که این بازیکنان فوتسالشان تمام شده است اما ما برنامه ریزی کردیم و قبل از ماه رمضان تمرینات را شروع کردیم هدفمان در ابتدای فصل قرار گرفتن در رتبه چهارم  بود اما این قهرمانی نشانه این است که پیش از حد تلاش کردیم و خیلی خیلی کسب این قهرمانی برای ما سخت بود.
 
 وی گفت: قهرمان آسیا شدن سخت تر از این ها است بهترین گروه کادر فنی را  داشتیم که امیر شمسایی برادرم نیز با توجه به تجربیات فوتسالی که  داشت به جمع ما اضافه شد.
 
احمد سمیعی سرپرست تیممان هم زحمات زیادی برای تیم کشید یک آنالیزور خوب به نام اسکندری در کنار تیم بود هیچ عقل سلیمی این نیروی زبده را نمی‌تواند کنار بگذارد.
 
شمسایی در مورد قرار دادش با باشگاه تاسیسات دریایی گفت: قراردادم دو ساله است و برای قهرمانی آسیا قرار است برنامه ریزی مدونی داشته باشیم . 

** به خاطر شمس به من فحش بدهید!!

وحید شمسایی در مورد  صحبت‌های حسین شمس سرمربی مس سونگون بر علیه‌اش گفت: یک بار صحبت نکردم و اعاده حیثیت کردم و خیلی ها زنگ زدند و گفتند صحبت نکن! اما انگ تبانی باعث شد که به باشگاه تاسیسات دریایی بر بخورد، بر این اساس من الان صحبت می‌کنم. شمس وقتی من بهترین بازیکن آسیا شدم گفت وحید شمسایی به AFC پول داده است که بهترین بازیکن آسیا شود. به لطف خدا بعد از این ماجرا در هر تورنمنتی که رفتم مقام و جایگاهی به دست آوردم، الان به جایی رسیدم که آدم بده و تبانی کار شدم. 
 
وی در ادامه عنوان کرد: من نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا می ‌آید؟! از این دست خاطرات زیاد دارم که به من تهمت زدند. وقتی برای آخرین بار به همراه تیم ملی که در مسابقات آسیایی شرکت کردم در این رقابت‌ها بهترین گلزن و بازیکن شدم اما این آقا بعد از این مسابقات مرا به تیم ملی دعوت نکرد. به هر حال بهترین بازیکن آسیا به تیم ملی دعوت نشد و این جای تعجب دارد. 
 
همچنین یک هفته مانده به پایان فوتسال این آقا به من تهمت زده است که وحید شمسایی بازیکن مس سونگون را خریده است من باید بگویم آنقدر وضع باشگاه مس سونگون خوب است که بازیکنان آن مشکل مالی ندارند.
 
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: من دو هدف در مربیگری فوتسال دنبال می‌کنم، هیچ وقت باخت را گردن بازیکن و داور نمی‌اندازم. آخرین بازی تیم ما مقابل تیم منصوری قرچک بود. که شمس گفته بود مردم قرچک ورامین به وحید شمسایی فحش می‌دادند اما الان این کار را نمی‌کنند، من از این به بعد هر کجا که رفتم بنری به هواداران می‌دهم که در آن نوشته باشد من را فحش بدهید اما همه می دانند که چه کسی بداخلاق و منشوری است. 
 
در طول این سالها انگ تبانی زدند که چه کسانی را خریدم و حتی به برادرم امیر شمسایی هم تهمت زدند اما امیر از شکایتش منصرف شد. من نمی‌دانم افتخاری، ترابیان، خوراکچی، لک، انصاری فر و فلان خبرگزاری همه بد هستند به جز یک نفر!

شمسایی در مورد اینکه به عنوان مربی بازیکن همچنان  به کارش ادامه می‌دهد یا نه بیان کرد: پیش از این به شوخی گفتم که در هشتاد سالگی به بازی کردن ادامه می‌دهم اما الان که می‌بینم هنوز می‌توانم همچنان باشم قصد دارم به بازی کردن ادامه دهم همچنین دوستان قدرتمندی در کادر فنی داریم بخشی از این کار را به دوستان می سپردم و خودم بازی می‌کنم. 
 
در مورد مربی - بازیکن در تیم ملی هم باید عرض کنم که تیم ملی فعلا مربی دارد و هر وقت به آنجا رسیدم در موردش تصمیم می‌گیرم.

حلاجی: توافق نهایی با کادر فنی را پیش از سال جدید نهایی می کنیم

حلاجی در ادامه  این کنفرانس خبری در مورد ادامه همکاری  با کادر فنی در مسابقات آسیایی گفت: قهرمانی در آسیا کار  بسیار سختی است. عصاره کشورهای آسیا به این بازی ها می آیند به علاوه میزبانی مسابقات در ایران است و نمی‌توانیم سر سوزنی کوتاهی کنیم ما فقط باشگاه تاسیسات نیستیم نماینده ایران هستیم و می‌خواهیم ایران را مفتخر کنیم با تمام قوا حرکت می کنیم بحث بازیکن را به صورت جدی دنبال می کنیم کادر بسیار خوبی داشتیم و داریم تمام تلاش ما این است  هیچ تغییری در کادر فنی ایجاد نشود همچنین تلاش می کنیم تا آقای ناصحی را به دلیل مشکلات از ما جدا شده بود را به تیم باز گردانیم و توافق نهایی با کادر فنی را بیش از فرا رسیدن نوروز قطعی کنیم. 
 
وی در ادامه بیان کرد: غریب به سه سال در سطح ملی یا باشگاهی به عنوان قهرمانی نرسیدیم و با قدرت به دنبال این هستیم که بار دیگر ایران را در آسیا سرافراز کنیم. 
 
درادامه کنفرانس خبری دهقان بیان کرد: واقعیت این است که شرکت تاسیسات همان قدر که در صنعت تلاش های گسترده داشته است احساس رسالت اجتماعی هم دارد در واقع ادای دین می کنیم همچنین افراد بزرگی در کنار خود می بینیم و موجب قوت قلب ما هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، مدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار