نمایش شاد و موزیکال «مورچه و مورچه خور» ویژه کودکان با حضور هنرمندان گروه فلفل و به کارگردانی علی رضا جعفری مرام از 5 فروردین ماه 94 به روی سن می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران؛ گروه فلفل تاکنون سابقه اجرای نمایش در ایام نوروز در سال‌های 91 و 92 ویژه کودکان را داشته که  با استقبال زیادی مواجه شده بود. این گروه بنا دارد در این اجرا با استفاده از تکنیک نمایشی تن پوش ارتباط نزدیکی با کودکان برقرار کند. گریم کودکان همراه با عکاسی و چاپ عکس از دیگر برنامه‌هایی است که در این اجرا صورت می گیرد.

نمایش "مورچه- مورچه خور" با بازی احمد خیر آبادی، محیا سالاری و  بیتا کریم خانی داستان مورچه کارگری را روایت می‌کند که رویای ملکه شدن را در سر می‌پروراند و برای دستیابی به آن از یک عنکبوت که در واقع دشمن او محسوب می‌گردد کمک می‌خواهد اما...

عوامل این نمایش عبارتند از: آریا مصباح: دستیار کارگردان، امید جان نثار قمصری: موسیقی، لیلا زمانی: طراح لباس، معصومه غفوری: گریم و مهرداد سلجوقی: عکاس 

نمایش "مورچه - مورچه خور" هر روز  ساعت 17 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران تا 31 فروردین ماه به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیط می‌توانند با شماره‌های 22803631  - 09370807238 و 09386560550 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار