نمایش «پرواز ایکار» کاری از گروه تئاتر جم به کارگردانی «محمد حاتمی» در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه؛ نمایش "پرواز ایکار"  کاری از گروه تئاتر جم به کارگردانی محمد حاتمی در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.    

نمایشنامه این اثر بر اساس رمان "پروزا ایکار" نوشته رومن کنو  توسط حسین پاکدل اقتباس و به نگارش درآمده و به تهیه کنندگی حجت سیدعلیخانی تولید می شود.

طراحی صحنه آن را نیز خود محمد حاتمی برعهده دارد. این نمایش حال و هوای کمدی دارد و در قالب فانتزی اجرا میشود. 

در این نمایش بازیگرانی چون کوروش تهامی، امیرکاوه آهنین جان ، سینا رازانی، آزاده صمدی، روح الله کمانی، تینو صالحی، علیرضا مهران، الهام دهقانی، عماد سالکی، پریسا فلاح زاده، سامان مظلومی، و محمد حاتمی ایفای نقش می کنند.

آهنگساز: بهرنگ معتمدی، طراح لباس: هلیا شکری، دستیار و برنامه ریز: هلیا کریمی، منشی صحنه: نازیار عمرانی، مدیر صحنه: پوریا اخوان، محمد روحبخش مشاور رسانه و تبلیغات، عکاس: محمد وفائی از دیگر عومل این نمایش هستند.

گفتنی است؛ این نمایش از هجدهم فروردین ماه هر روز به غیر از شنبه ها ساعت هجده و سی در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار