مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که تنوع سلایق سیاسی و سالم در چارچوب مشخص در دانشگاه‌ها فعالیت داشته باشند و کرسی‌های آزاد اندیشی محور اصلی قرار گیرند.

علی قدمیاری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب بر دو موضوع در حوزه سیاسی دانشگاه‌ها تاکید داشتند یکی اینکه نباید دانشگاه‌ها باشگاه احزاب و مورد بازی سیاسی قرار بگیرند و دیگری فضای پرنشاط و سالم بر کار سیاسی دانشجویان و ارتقای فهم سیاسی آن‌ها ایجاد شود.
 
وی تصریح کرد: اگر بد فهمی در مورد فضای سیاسی دانشگاه‌ها صورت بگیرد، کل محیط دانشگاه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. 

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه در دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجویان، ایشان از موضوع رقابت گفتمانی سالم در دانشگاه‌ها بسیار حمایت کردند، اظهار داشت: ایشان تاکید داشتند که تنوع سلایق سیاسی و سالم در چارچوب مشخص در دانشگاه‌ها فعالیت داشته باشند و کرسی‌های آزاد اندیشی محور اصلی قرار گیرند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: گسترش کرسی‌های آزاداندیشی باید جزء دغدغه‌های مسئولا باشد، چرا که بهترین رقابت‌ها و گفتگوها می‌تواند در این محیط صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار