سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی های لیگ برتر و آسیا با هم قابل قیاس نیستند، در آسیا مسایل تاکتیکی روی تیم حریف فشار می آورد ولی در لیگ برتر مسایل بیرونی نیز در نتیجه دخیل هستند.

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین سرخپوشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:

بایک حاتمی و گابریل مصدوم هیتند و پزشک تیم سعی دارد این بازیکنان را به بازی مقابل النصر برساند. تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را در این دیدار کسب کنیم . من به بازیکنانم اعتقاد دارم.

وی در مورد دیدار مقابل مسجد سلیمان گفت: اصرار داشتیم که این بازی را انجام ندهیم ولی موافقت نشد و دیدید که یکی از بازیکنانمان را در این بازی از دست دادیم . فشار روی تیم ما زیاد است . این پنجمین بازی ما در خارج از خانه با النصر است و این کارمان را سخت تر می کند.

درخشان ادامه داد: النصر بازیکنان گران قیمتی دارد و تاکتیک خوبی دارد و باید در خانه حریف به میدان برویم و این کارمان را سخت می کند.

وی افزود: ابتدا به کسب امتیاز مقابل النصر فکر می کنیم و سپس برای کسب 3 امتیاز تلاش می کنیم. از هدایتی نیز برای کمک به پرسپولیس تشکر می کنم. امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد . در خانه خدا برای وی دعا می کنیم.

وی در مورد تفاوت فوتبال در لیگ برتر و آسیا گفت: در آسیا حریف با تاکتیک خود روی تیم مقابل فشار می آورد و تیم النصر هم هواداران زیادی دارد و امیدوارم تشویق هواداران النصر روی بازیکنان ما تاثیر بدی نگذارد. در لیگ ما برخی بلاهای نیز از آسمان بر سر آدم می آید . در آسیا خبری از پرتاب آجرو سنگ و آهن در زمین نیست و نمیتوان بازی های آسیا و لیگ برتر را با هم مقایسه کرد.

وی در مورد وضعیت مالی پرسپولیس گفت: به لطف خدا و کمک های نژادفلاح و هدایتی دغدغه مالی بازیکنان برطرف شده و ان شاالله با برنامه ریزی صورت گرفته کادر فنی نیز مطالبات خود را دریافت می کنند البته ما تا کنون پولی نگرفته ایم.

انتهای پیام/
برچسب ها: درخشان ، پرسپولیس ، النصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار