کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برابر النصر، یکشنبه شنبه تهران را به مقصد ریاض ترک کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،   کاروان 54 نفره تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه شب با 30 دقیقه تاخیر و با پرواز 4177 در ساعت 22:30 تهران را به مقصد ریاض ترک کرد.

سرخپوشان پس از برگزار آخرین جلسه تمرینی خود، با لباس‌های یکدست و متحد‌الشکل با یک دستگاه اتوبوس راهی فرودگاه امام خمینی (ره) شدند تا برای سفر به عربستان آماده شوند.

محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس زودتر از بازیکنان و کادر فنی برای دریافت بلیت‌ها و خروجی‌ها راهی فرودگاه شد. مسوول روابط بین‌الملل باشگاه نیز در این امر سرپرست تیم را همراهی کرد.

خبرنگاران اصحاب برای پوشش خبری و تصویری در فرودگاه حضور یافته و با کادر فنی، بازیکنان و مسوولان باشگاه به گفتگو پرداخته و برای آنها آرزوی موفقیت کردند.

علیرضا نورمحمدی تنها بازیکن پرسپولیس بود که به دلیل مشکل مالیاتی نتوانست خروجی بگیرد.

محمد حسین نژاد فلاح پس از صحبت با کادر فنی، در کنار مدافع سرخپوشان ماند و اقدامات لازم برای حل مشکل او را در دستور کار قرار داد. مدیر باشگاه پرسپولیس در شرایطی که کلیه اعضای سرخپوشان از گیت پرواز عبور کرده بودند در آخرین لحظات با تضمین‌های قانونی و تماس‌های لازم، مشکل مدافع سرخپوشان را حل و به همراه وی وارد هواپیما شدند.

خلبان هواپیمای اختصاصی حامل سرخپوشان قبل از پرواز توسط بلندی هواپیما از بازیکنان خواست برای بلند شدن هواپیما در صندلی‌های جلوی هواپیما بنشینند و پس از پرواز در صندلی‌های دلخواه مستقر شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار