«محمد رضا ورزی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«معمای شاه» تجربه لذت بخشی بود/ پروژه متعلق به رسانه ملی و مردم است

کارگردان سریال «معمای شاه» مطرح کرد: این سریال تجربه سخت و البته لذت بخشی بود که متعلق به رسانه ملی و مردم ایران است.

"محمد رضا ورزی " کارگردان تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تجربه سریال "معمای شاه" سخت و لذت بخش بوده است، گفت: دعوت از رییس رسانه ملی و اصحاب رسانه به دلیل رونمایی از تست گریم مرحوم آیت الله طالقانی و بازدید از این پروژه بود؛ چون این پروژه متعلق به صدا وسیما و مردم ایران است.

وی افزود: حدود دو سال است که این سریال در حال ساخت و سی درصد از ساخت آن باقی مانده است و قسمت های باقیمانده درشهرک غزالی تصویرداری خواهد شد. این سریال در 650لوکیشن و در کاخ های سعد آباد، نیاوران ، گلستان، خانه ها و زندان ها، خیابان های قدیمی و معابر ضبط خواهد شد.

ورزی با اشاره به اینکه اولین قسمت سریال در مهرماه 94 رونمایی خواهد شد و در 60قسمت پخش می‌شود، گفت: با توجه به حجم سنگین کال و زمان و ظرافت زیادی که لازم داشت، زیاد طول نکشید.

کارگردان سریال معمای شاه در ادامه بیان کرد: دوره پهلوی دوم در این سریال به تصویر کشیده می شود، یک مقطع از سلطنت رضاشاه و کل دوره پهلوی دوم از سال 1317 تا 1359را در برمی گیرد.

وی با بیان اینکه رونمایی از تست گریم مرحوم آیت الله طالقانی یکی از برنامه‌های حضور دکتر سرافراز است، عنوان کرد: زندگی شخصیت‌های بزرگ انقلابی پرفراز و فرود بوده است و امیدوارم بازگویی این روایت برای نسل چهارم مفید باشد.

ورزی در خصوص سکانسی که با حضور رییس رسانه ملی ضبط شد بیان کرد: این سکانس مربوط به اواخر سلطنت رضاشاه و حدود شهریور1320است، در زمانی که محمدرضا پهلوی ولیعهد است و حسین فردوست که دوست و همکلاسی وی بوده درمورد فضایی که انگلیسی ها در زمان رفتن رضاشاه ایجاد کرده اند صحبت می کنند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار