ملی پوش جودو کشورمان، چون در جودو سرمایه گذاری نمی‌شود، انگیزه جودوکاران کم شده است.

اسپانسرها در جودو سرمایه گذاری نمی‌کنند/هیجان لیگ دسته یک از لیگ برتر بیشتر بودمحمد جوانی ملی پوش سابق جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رقابت‌های امسال خیلی خوب بود، 3 تیم رقابت نزدیک داشتند که تا هفته های آخر هم قهرمان مشخص نبود. نفرات تیم ها همان نفرات قدیمی هستند، به خاطر شرایطی که در جودو به وجود آمده و بودجه کمی که به فدراسیون می دهند و سفرهای کمی که تیم ملی اعزام می شود باعث شده که انگیزه ها کم شود و جودکار جدیدی وارد این عرصه نمی‌شود ولی هیجان در لیگ دسته یک بالاتر است. 
 
وی در ادامه تصریح کرد: در لیگ برتر چند تیم هستند که همیشه حضور داشتند و نفراتشان هم همان نفرات قدیمی هستند که بارها با یکدیگر مسابقه داده اند و هر چه در چنته دارند را می دانند و بارها در اردوها با هم مبارزه کرده‌اند و یکدیگر را خوب می شناسند. 
 
جوانی در ادامه افزود: امسال بعضی از تیم ها با مشکل اسپانسر مواجه بودند که در اواسط لیگ نتوانستند لیگ را همراهی کنند مثل قزوین و چالوس و بعضی از تیم ها هم به دلیل مشکلات مالی با نفرات کمی تیم را بسته بودند که مجبور شدند از لیگ کنار بکشند و تیم‌هایی که با نفرات کامل حضور داشتند با هم رقابت کردند. 
 
جودو کار تیم میزان در ادامه افزود: اینکه لیگ همیشه در تهران برگزار شد یک سری خوبی‌هایی داشت مثل اینکه مرکزیت دارد و به همه نزدیک است و هر تیمی چه از شمال و چه از جنوب بخواهند بیایند به تهران راحت تر هستند ولی اگر به شهرهای دیگر برود باعث ایجاد انگیزه می شود و نوجوانان و جوانان، قهرمانان ملی را می بینند که می تواند در روحیه این نوجوانان و جوانان تاثیر گذار باشد. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار