نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ششمین یادواره سرداران و 3500 شهید منطقه 16 تهران گفت: به برکت خون شهدا و رشادت های جانبازان وایثارگران ،ملت ایران علیرغم تلاش دشمنان همواره پیروز میدان است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ششمین یادواره سرداران و 3500 شهید منطقه 16 با حضور حجت الاسلام و المسلیمن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سید محسن اسدی شهردار منطقه 16، صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و جمعی از مسئولان در مسجد الرسول(ص) نازی آباد برگزار شد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این یادواره، در سخنانی با تقدیر ازتلاش های مهندس اسدی شهردار منطقه و علوی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، گفت: 8 سال دفاع مقدس، خاطره تلخی را در ذهن کفار، دشمنان و معاندان ایران اسلامی بر جای گذاشت؛ خاطره ای که هیچگاه از ذهن آنان پاک نخواهد شد.

ابوترابی فرد با بیان اینکه تمام عظمت دفاع مقدس به حضور مردان و زنان دلیریست که در این دفاع، حماسه آفریدند، اظهار داشت: اگر خون شهدا و رشادت های ایثارگراننبود فقط خدا می داند چه بلاهایی بر سر مردم و ایران عزیز می آمد.

وی با اشاره به اینکه شهدا و خانواده های معظم شهدا برای ما امنیت، عزت و شرف به ارمغان آوردند، گفت: مادران شهدا مصائب عظیمی را تحمل کردند تا ایران اسلامی و ملت ما دچار مشکل نشوند.

ابوترابی فرد ادامه داد: برگزاری یادواره ها و کنگره های بزرگداشت شهدا وایثارگران ، عرض ادب به ساحت والایمقام شامخ شهدا و خانواده های معظم آنهاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدافرزندان این ملت به دستاوردهای بزرگی دست یافتند وانشالله، به دستاوردهای بزرگتری در عرصه های سیاسی، فرهنگی، علمی و ... دست پیدا می کنند و ایران اسلامی به یک الگوی منطقه ای و جهانی تبدیل می شود.

رئیس حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع): شهدا انتظار دارند در برابر جنگ نرم ساکت ننشینیم

حجت الاسلام کرباسی ،رئیس حوزه علمیهامیرالمؤمنین(ع) و دبیر ائمه جماعات منطقه 16 گفت:همه شهدای ما اهل معرفت بودند و به همین دلیل فداکاری شهدابرکات بسیار زیادی برای کشور داشته است.

وی با تاکید بر اینکه گسترش اسلام در غرب و افزایش گرایش روزافزون مردم کشورهای غربی به اسلام، از دیگر برکاتخون شهداست، افزود: شهداوخانواده آنان وظیفه خودشان را به خوبی انجام دادند، اما آیا ماهم وظیفه خود را به درستی و کامل انجام داده ایم؟.

دبیر ائمه جماعات منطقه 16 تهران با اشاره به اینکهشهدا شاهد و زنده اند و از ما توقع دارند؛ اظهار داشت: باید همهجنگ نرم را جدی بگیرند و در برابر تهاجم فرهنگی ساکت نشینند.

در ششمین یادواره سرداران و 3500 شهید منطقه 16 تهران، به همت پایگاه فرهنگی شهید شاطری و معاونت اجتماعی وفرهنگی منطقه از خانواده های معظم و همسران ارجمند شهدا، تقدیر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار