خانواده معظم شهدا، ایثارگران و شهروندان ولایت مدار منطقه 20 شهر تهران با حضور در مراسم آئینی غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در بهشت زهرا(س)، به استقبال دهه مبارک فجر رفتند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، برای پنجمین سال پیاپی، مزارهای مطهر شهدای دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در بهشت زهرا(س)، با حضور مدیران شهری منطقه 20 و شهرری  و اقشار مختلف مردمی اعم از خانواده شهدا، ایثارگران و شهروندان ولایت مدار این منطقه جنوبی در حالی غبارروبی و عطرافشانی شد که مدیریت شهری منطقه بیست، 650 برنامه مناسبتی برای ایام دهه فجر 93 پیش بینی کرده است.
 
حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در این مراسم آئینی گفت: شهرستان ری 2 هزار و 735 شهید و 6 هزار جانباز سرافراز در کارنامه ارزشی خود ثبت کرده است که نشانی از استقامت، استواری و ایستادگی شهرری در دوران دفاع مقدس است.
 
نصراله خدمت به خانواده معظم شهدا را افتخاری عظیم برشمرد و افزود: امروزه در هر نقطه ای از دنیا پرچمی از شیعه واسلام برافراشته شود، بانی آن شهدای شما خانواده های معظم، هستند و این افتخار تا قیام قیامت مربوط به شما و شهدای شماست.
 
وی با اشاره به اینکه خط مقاومت به پهنای دنیا گسترده شده است، اظهار داشت: پیروزی در جنگ سی و سه روزه، ایستادگی 4 ساله سوریه، موفقیت یمنی ها، پیروزی حزب الله در مقابل ارتش چهارم دنیا، ایستادگی نوار غزه مستضعف در واقع پاسخ خون شهدای انقلاب اسلامی ایران در دنیا است و آغاز کننده این راه، شهدای ایران بودند.
 
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان ری اقدامات مدیریت شهری منطقه 20 در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برپایی یادواره شهدا، دیدارهای مستمر از خانواده شهدا و ایثارگران، اعزام خانواده های معظم شهید به سفرهای زیارتی، تقدیر از مقام والای خانواده شهدا و صدها برنامه دیگر از جمله فعالیت های مدیریت شهری است که به صورت مستمر و با حساسیت های ویژه و نظارت مستقیم شهردار منطقه 20 در شهرری  انجام می شود.
 
آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، با خیرمقدم مدیران شهری منطقه 20 و رئیس بنیاد شهید شهرستان ری در سالن ندبه بهشت زهرا(س) آغاز شد و سپس خانواده معظم شهید و شهروندان منطقه 20 با عطرافشانی و اهدا گل بر سر مزار شهدای معظم با نثار فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دهه فجر ، شهدا ، استقبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار