معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از ارائه لایحه رتبه بندی معلمان به مجلس در هفته جاری خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی ناصری زنجانی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگارحوزه آموزش و پروروش باشگاه خبرنگاران در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا تبعیضی در میزان حقوق فرهنگیان با سایر کارکنان دولت وجود دارد، اظهار کرد: پراخت حقوق به تمام کارکنان دولت به جز اعضای هیات علمی و نیروهای مسلح بر اساس قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت است و وزارت خانه‌ها در این زمینه جز در مواردی  به دلیل وجود قانون خاصی با یکدیگر تفاوت ندارند.

وی افزود: همان میزان درصد حقوقی که هر سال برای سایر کارکنان دستگاه‌ها اضافه می‌شود، به فرهنگیان نیز اختصاص می‌یابد، اما سایر دستگاه‌ها امتیازاتی دارند که آموزش و پرورش از آن امتیازات برخوردار نیست و اعتراض همکاران فرهنگی نیز در این خصوص است.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری زنجانی با بیان اینکه از امتیازات ماده‌ی 65 قانون خدمات کشوری را به دلیل مشکلات بودجه‌ای نتوانستیم اعمال کنیم، گفت: امیدواریم امتیازاتی را که در اثر مشکل بودجه‌ای نتوانستیم دریافت کنیم را در سال 94 با تدابیری که اندیشیده‌ایم جبران کنیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در خصوص زمان ارائه لایحه رتبه بندی معلمان به مجلس تصریح کرد: رتبه بندی فرهنگیان در هفته جاری به مجلس تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
چرا فرهنگیان بانک افتتاح نمی کنند؟