مدیر کل بیمه سلامت هرمزگان گفت: شرکت های بیمه ای با نام های سروش سلامت فروزان ، سروش سلامت نگین و یاوران خدمات مهر با سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی ندارند و مردم به این شرکت ها اعتماد نکنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس پاکدامن افزود: به تازگی شرکت های با اسامی مختلف با مردم تماس گرفته و اقدام به چاپ و صدور دفترچه کرده اند که هیچ مجوزی از وزارت بهداشت و بیمه مرکزی ایران ندارند و مورد تایید نیستند. 
وی گفت: ثبت نام بیمه سلامت تا اخر امسال ادامه دارد و متقاضیان می توانند برای نام نویسی به نشانی اینترنتی دبلیو دبلیو دبلیو دات بیمه سلامت دات آی ار نام نویسی کنند. 

مدیر کل بیمه سلامت هرمزگان گفت: افرادیکه پیش از این از بیمه استفاده کرده اند و اکنون زیر پوشش نیستند برای استفاده از بیمه سلامت ایران باید معرفی نامه از سازمان های بیمه گر تحویل دهند.
پاکدامن افزود: از ابتدای اجرای طرح بیمه سلامت تاکنون بیش از ۹۷ هزار نفر هرمزگانی برای بهره مندی از خدمات آن نام نویسی کرده اند.

وی گفت: برای بیش از ۷۷ هزار نفر متقاضی دفتر چه بیمه صادر شده است.

پیش از اجرای این طرح حدود ۱۰۰ هزار هرمزگانی زیر پوشش هیچ نوع بیمه پایه نبودند .


انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۱۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
با سلام
این شرکت ها بلاخره معتبر هستند یا نه اگه نیستند پس چرا اینقدر فعال مشغول به کارند و به چه مجوزی اینقدر به دروغ تهدید به ایجاد مشکل برای ما می کنند . از این کلاه برداری آشکار چرا جلوگیری نمی شه .