حسین پور خبر داد:

از عرضه 1300 عنوان کتاب دینی تا توزیع کارت ویژه کتاب دوستان در کتابشهر البرز

کتاب شهر البرز ضمن برپایی طرح فروش ویژه نوروزی، اقدام به صدور کارت ویژه مشتریان وفادار کتابشهر با عنوان «کتاب دوستان» کرده است و طی آن به دارندگان این کارت ها تسهیلات ارایه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حسین پور، کارگزار کتابشهر گفت: کتاب شهر البرز ضمن برپایی طرح فروش ویژه نوروزی، اقدام به صدور کارت ویژه مشتریان وفادار کتابشهر با عنوان «کتاب دوستان» کرده است و طی آن به دارندگان این کارت ها تسهیلات ارایه می‌دهد.

وی افزود: در سال جاری اقدام به تهیه بانک اطلاعاتی مشتریان کتابشهر با عنوان کتاب دوستان البرز کرده ایم که دارندگان این کارت ها می توانند خدماتی نظیر تخفیف های ویژه در خرید کتاب ها و محصولات فرهنگی مورد نیاز خود و پیامک های فرهنگی مناسبتی دریافت کنند.

حسین پور بیان کرد: برای دریافت این کارت، هیچ شرطی نگذاشتیم و همه کسانی که به این مرکز مراجعه می کنند ولو دفعات مراجعه آنها یکبار باشد، می توانند این کارت را دریافت کنند.

این ناشر در ادامه با بیان اینکه اولویت کتابشهر البرز تهیه کتاب ها و محصولات فرهنگی دینی مورد نیاز خانواده های البرزی است، اظهار داشت: در سال جاری بیش از 1300 عنوان کتاب مذهبی در این مرکز عرضه شد که شهروندان نیز استقبال خیلی خوبی از این کتاب ها داشتند.

به گفته حسین پور برگزاری بیش از ده دوره مسابقات نقاشی کودکان از دیگر برنامه های کتابشهر البرز در سال جاری بود که با هدف ترویج کتاب خوانی در میان نونهالان البرزی انجام گرفت و به برگذیدگان این مسابقات بسته های فرهنگی شامل کتاب و محصولات فرهنگی متناسب با سنین کودکان اهدا شد.

وی همچنین از فروش­های ویژه ایام نوروز 94 خبر داد و گفت: امسال چندین دوره طرح فروش ویژه مناسبت های مختلف چون آغاز سال تحصیلی جدید، روز دانش آموز ، روز دانشجو، روز حافظ و ایام دهه فجر در فروشگاه کتابشهر برپاشد. از امروز تا پایان تعطیلات نوروز نیز طرح فروش ویژه نوروزی در کتابشهر آغاز شده و کتاب ها و محصولات مورد نیاز خانواده های البرزی با تخفیف های ویژه عرضه می‌شود.

بر اساس این گزارش، نخستین شعبه فروشگاه زنجیره ای کتابشهر در البرز که یکی از استانداردترین پایانه های توزیع کتاب و محصولات فرهنگی است، سال 90 در مساحتی حدود 200 متر مربع در مهمترین مراکز تجاری کرج واقع در 45 متری گلشهر، بین خیابان درختی و انوشیروان، پلاک 25 افتتاح شد.

موسسه کتابشهر ایران به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای کتاب و محصولات فرهنگی در ایران، از سال 83 تاکنون 40 فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در 21 استان کشور راه اندازی کرده است.


پایان پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار