سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس گفت: لایحه "حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان "یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد بررسی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در سال ۹۴ خواهد بود.

بررسی لایحه محمدعلی اسفنانی نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پیگیری پرونده‌های مفاسد اقتصادی در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در سال ۹۳ گفت: در جلسه‌ای که اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در سال ۹۳ با ریاست قوه قضائیه داشته، مباحثی از این دست مورد پیگیری قرار گرفته است.  
 
وی افزود: اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در مواردی که ورود به پرونده‌های مفسده اجازه داده تا از حیث اطلاع رسانی در آن دخالت کنند، همواره پیگیر این موضوعات بوده‌اند.  
 
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس متذکر شد: همواره کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در حد مقدورات و حدود اختیاراتش در هر جایی که ضرورت داشته به پرونده‌های مفاسد اقتصادی ورود کرده است.  
 
این نماینده مجلس ادامه داد: بی‌شک موضوع رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی در دستور کار کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در سال ۹۴ هم قرار خواهد گرفت.  
 
اسفنانی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین دغدغه‌های کمیسیون متبوع خود در راستای تدوین طرح‌های حقوقی و قضایی برای سال ۹۴ بیان داشت: لایحه "حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان "یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد بررسی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در سال ۹۴ خواهد بود.  
 
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در توضیح موضوع مذکور در پایان خاطر نشان کرد : این لایحه می‌کوشد، تا به تحولی جدی در بحث حقوق کودک دست پیدا کند.  

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، لایحه ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار