مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 منطقه یک از برگزاری دو تور نیم‌روزه در ایام تعطیلات نوروز برای شهروندان ناحیه 6 منطقه یک خبر داد.

سلیمه رودکی مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 منطقه یک در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری دو تور نیمروزه در ایام تعطیلات نوروز برای شهروندان ناحیه 6 منطقه یک، اظهار کرد: این دو تور نیم‌روزه شامل تور امامزاده صالح (ع) و یک تور تفریحی برای شهروندان است همچنین به 40 خانوار از محرومین و ایتام کمک‌های نقدی و غیرنقدی انجام می‌شود.
وی در ادامه گفت: دو بازارچه خوداشتغالی در سرای محلات شهرک نفت و شهرک دانشگاه با ارائه کارهای دستی شهروندان در ناحیه 6 منطقه یک برپا همچنین روزهای 12 فروردین در هر محل جشن روز استقلال نظام جمهوری اسلامی برگزار و در بوستا‌ن‌های سطح محدوده ناحیه 6 روز 13 فروردین نماز برپا می‌شود.

* نصب 300 عدد علائم ترافیکی در سطح ناحیه 10 منطقه یک 

مدیر فنی و عمران ناحیه 10 منطقه یک گفت: 300 عدد علائم ترافیکی در سطح ناحیه 10 نصب شد.
امیرمسعود علیرضایی مدیر فنی و عمران ناحیه 10 منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نصب 300 عدد علائم ترافیکی در سطح ناحیه 10 اظهار کرد: این علائم به منظور راهنمایی بهتر خودروها و جلوگیری از تخلف آنها در سطح ناحیه نصب شد.

وی در ادامه گفت: 360 عدد علائم ترافیکی به منظور دید بهتر شهروندان در راهنمایی علائم به آنها تعویض شد همچنین رنگ‌آمیزی 70 بلوک عابر پیاده به منظور دسترسی آسان و عبور شهروندان از خط‌کشی‌ها انجام شد و پخش 140 تن آسفالت به متراژ یک هزار و 300 مترمربع در سطح شهرک‌های محلاتی و قائم (عج) برای لکه‌گیری و مرمت آسفالت انجام شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیمروزه ، تعطیلات ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار