رحمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اقتصاد «درون زا و برون‌نگرا»، مهمترین اولویت فعلی کشور است

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اقتصاد «درون زا و برون‌نگرا» که مقام معظم رهبری به آن تاکید کرده‌اند از مهمترین اولویت‌هایی است که باید در شرایط فعلی مورد توجه قرار گیرد.

ضرورت اهتمام ویژه به اقتصاد مقاومتی با تمدید توافق ژنو
رضا رحمانی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در گفتگو با خبرنگار پارلمانی  باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: روند اقتصاد کشور نشان داد باید به اقتصاد مقاومتی توجه جدی داشته باشیم.

وی افزود: اقتصاد درون زا و برون‌نگرا که مقام معظم رهبری به آن تاکید کرده‌اند از مهمترین اولویت‌هایی است که باید در شرایط فعلی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: حرکت با برنامه و تکیه بر توان داخلی از جمله الزامات اقتصاد مقاومتی است که باید مسئولان اجرایی به آن توجه جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: قطع وابستگی به نفت از دیگر ضرورت‌های اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب سال‌هاست به آن تاکید دارد، ولی متاسفانه دولت‌ها نتوانسته‌اند به آن جامه عمل بپوشانند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو خاطرنشان کرد: از دولت یازدهم انتظار داریم در بودجه سال 94 و برنامه ششم توسعه اقتصادی نگاه ویژه‌ای به تولید داخلی داشته باشد.

وی در پایان یادآور شد: دولت همچنان سهم تولید از محل هدفمندسازی یارانه‌ها را نداده و امیدواریم در این راستا تعجیل کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار