حمید درخشان پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران؛

فغانی حتی به بازیکن مصدوم ما توجه نداشت/شاید بازیکن ما بینایی اش را از دست بدهد

سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز اظهار داشت : برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس مرگ را پیش چشم ما آوردند.

رلابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  حمید درخشان پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران  پیرامون اتفاقات بازی مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت : بازی خوبی بود اما شرایط از هر لحاظ نامناسب بود و خجالت می کشم که بخواهم از شرایط بدی که در آنجا بود حرفی بزنم  .

وی بیان کرد :نباید برای بدست آوردن سه امتیاز بازی به مرگ یک نفر راضی شویم .در حال حاضر بازیکن تیم ما دو بار تحت عمل جراحی قرار گرفته و این مساله برای من جای سوال دارد که چرا فغانی حتی حاضر نشد که در بازی بالای سر بازیکن ما بیاید تا ببیند چه اتفاقی رخ داده است .سازمان لیگ کجاست که  ببیند چه اتفاقی برای تیم ما افتاده است ؟!

درخشان تصریح کرد: در گذشته در یک بازی هواداران را به خاطر انداختن ترقه در حین انجام بازی از دیدار بعدی محروم کردند اما در حال حاضر کسی درباره این اتفاقاتی که افتاده پاسخگو نیست! جواب سکوت سازمان لیگ و حسن زاده را من نباید بدهم .باید بگویم همه به دنبال تضعیف پرسپولیس هستند .

درخشان عنوان کرد: باید بگویم بهترین بازیکنم را از دست دادم و ای کاش همه در آن لحظه در آنجا حضور داشتند تا از نزدیک می دیدند چه اتفاقی برای ما افتاده است .بهتر است بازیکن نفت یک لحظه خودش را جای بازیکن ما بگذارد .من از  اتفاقی که رخ داده تاسف می خورم  .

سرمربی تیم پرسپولیس بیان کرد: ما شرایط خوبی را تجربه نمی کنیم .باید بگویم چهار بازی دیگر در خارج از خانه داریم و همه به دنبال این هستند که چرا ما نتیجه نمی گیریم .آیا کسی از شرایط و اتفاقاتی که برای ما افتاد حرفی زد ؟ چرا فغانی سنگ به آن بزرگی را نمی بیند ؟ بازیکن ما با توجه به ضربه ای که خورده احتمال دارد بینایی اش را از دست بدهد  .

وی افزود :کسانی که ادعا می کردند پرسپولیس نهم جدول است و به دنبال کسب سه امتیاز از این بازی بودند یادشان رفته که این تیم ، تیم بزرگی است و بابت یک امتیازی که توانستند بدست  بیاورند شکر گزار خدا باشند  .جای تاسف دارد که برای کسب سه امتیاز دست به هر کاری می زنند.
 
وی بیان کرد: فکر کنم در اساسنامه فوتبال آمده که باید از بازیکن حمایت شود اما در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان چنین قانونی به چشم نخورد .باید بگویم ما هر روز دو بازیکن خود را به خاطر مسائل مختلف از دست می دهیم و کسانی که ادعا می کنند دوستان ما هستند بیشترین ضربه ها رو به ما وارد کردند .

وی ادامه داد: این افراد فقط شعار می دهند که قصدشان کمک به ما است و گرنه هدف آنها چیز دیگری ست . جا دارد که بگویم ما نیازی به کمک این افراد نخواهیم داشت  .تمام معیار های فکری  ما به خاطر مسائل پیش رو بهم خورده و امیدوارم خدا به ما کمک کند.

وی درباره وضعیت رضا نوروزی بیان کرد: نوروزی هنوز مصدوم است و به بازی آینده نیز نمی رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار