راننده سائوبر که از این تیم در استرالیا شکایت کرده بود،به نتیجه مورد علاقه خود رسید.بر اساس رأی دادگاه، ون در گارد در ۲۰۱۵ به عنوان راننده تمام وقت کارش را در سائوبر آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ون در گارد برای ۲۰۱۵ با سائوبر قرارداد همکاری داشت. اما این تیم به جای او با فلیپه نصر و مارکوس اریکسن قرارداد امضاء کرد و همین عامل هم باعث شد تا این راننده هلندی از سائوبر شکایت کند. ون در گارد ابتدا در سوئیس و سپس در استرالیا از این تیم شکایت کرد که در هر دو دادگاه هم به پیروزی رسید.

طبق رأی دادگاه، ون در گارد با قراردادی که در اختیار دارد نه تنها در گرندپری استرالیا، بلکه باید در تمام رقابت‌های فصل ۲۰۱۵ راننده تمام وقت تیم سائوبر باشد.

ون در گارد سال گذشته راننده تست و آزمایشی تیم سائوبر بود. اما در قرارداد او ماده‌ای وجود دارد که به او اجازه می‌دهد در فصل ۲۰۱۵ بتواند راننده تمام وقت تیم باشد. اما سائوبر با این ماده مخالفت کرده بود و با دو راننده دیگر وارد مذاکره شد.

ون در گارد در اینباره گفت: فیت و قوی هستم و بی صبرانه منتظر این هستم تا باری دیگر در تیم حضور داشته باشم. برای کسب بهترین نتیجه خیلی سخت تلاش خواهیم کرد.
وی افزود:هنوز رابطه‌های بسیار خوبی با تیم دارم. علاوه بر این، بی صبرانه منتظر حضور در اولین گرندپری فصل هستم.

مونیشا کالتنبرن مدیر تیم سائوبر هم در این زمینه گفت: تمام تیم در نتیجه این تصمیم دادگاه شوکه شده‌اند. زمان می‌برد تا بفهمیم این تصمیم چه معنایی دارد و چه تأثیراتی می‌تواند در ابتدای فصل بر روی تیم بگذارد.
«به دلیل امنیت تیم و امنیت سایر رانندگان، حال که دو راننده آماده داریم نمی‌توانیم اتومبیل را در اختیار راننده‌ای قرار بدهیم که از لحاظ جسمی آماده نیست.»
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار