یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در سال 94 پیشنهاداتی را جهت همسو کردن برخی قوانین با اقتصاد مقاومتی مطرح خواهیم کرد.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مهمترین فعالیت‌های کمیسیون صنایع و معادن مجلس در سال 94 گفت: در سال 94 موارد اصلاحی قانون اصل 44 و موضوعات نظارتی مرتبط با این اصل را پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به پیگیری مباحث اقتصاد مقاومتی در سال 94 متذکر شد: در سال 94 پیشنهاداتی را جهت همسو کردن برخی قوانین با اقتصاد مقاومتی مطرح خواهیم کرد که امیدواریم راهگشا باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه با اشاره به پایان مجلس نهم در سال 94 بیان داشت: با وجود اینکه برخی نمایندگان اذعان می‌کنند که سال بعد، سال انتخابات است و نمایندگان بیشترین حواسشان به انتخابات خواهد بود، بنده معتقدم که نمایندگان باید در سال 94 وقت و دقت خود را بیشتر صرف قوانین در مجلس کنند چرا که این امر می‌تواند حاصل کار مجلس نهم را بهتر کند.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه حتی اگر اصولگرایان مشتاق به حضور در مجلس بعد هستند باید فعالیت‌های خود را افزایش دهند خاطر نشان کرد: داشتن عملکرد مثبت در مجلس نهم می‌تواند راه حضور برخی نمایندگان در مجلس دهم را هموار کند که این امر حتی به نفع عملکرد سیاسی و حتی در راستای وظایف دینی نمایندگان برشمرده می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: فولادگر ، مجلس ، قوانین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار