عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: صندوق توسعه ملی 2 تا 3 هزار میلیارد به عنوان تسهیلات در اختیار بخش کشاورزی قرار داده است اما به دلیل بالا بودن سقف تسهیلات که 300 میلیون ریال بود، شرایط برای کشاورزان در خصوص استفاده از این تسهیلات فراهم نمی‌شد.

علی‌پور عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اعلام کرد: در زمینه کشاورزی نسبت به سایر بخش‌ها از جمله فنی مهندسی و صنعت و خدمات اشتغال‌ کمتری برای متقاضیان کار وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: در بخش کشاورزی باید از ظرفیت‌ها بیش‌تر استفاده کنیم تا موفقیت‌های لازم را کسب نماییم، چرا که ما در بسیاری از محصولات صادراتی دارای رتبه و مقام هستیم که این خود می‌تواند بخشی از نیازهای اقتصادی کشور را فراهم کند.

علی پور گفت: صندوق توسعه ملی 2 تا 3 هزار میلیارد به عنوان تسهیلات در اختیار بخش کشاورزی قرار داده است اما به دلیل بالا بودن سقف تسهیلات که 300 میلیون ریال بود، شرایط برای کشاورزان در خصوص استفاده از این تسهیلات فراهم نمی‌شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان افزود: اگر توجه به سیاست‌های کلی نظام داشته باشیم، گرایش‌ها و نظارت‌های مسئولین و مجلس را برای بهبود فضای کشاورزی در کشور شاهد هستیم که نه تنها فضای کسب و کار در این بخش ارتقا یابد بلکه کشاورزان نیز بتوانند از تسهیلات و امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، تسهیلات ، صندوق ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار