رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارندگی روز گذشته در شهرستان جنوبی کهنوج گزارش شده است، گفت: عصر امروز سامانه بارش‌زا از استان کرمان خارج می‌شود اما با کاهش دما روبه‌رو هستیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حمیده حبیبی، میزان بارندگی 24 ساعت گذشته در استان را 30 میلی‌متر عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر هوای کرمان ابری تا نیمه ابری، همراه با بارش برف و باران در مناطق جنوبی استان است.

وی ابراز داشت: دمای هوای کرمان امروز بین 3 تا منفی 5 درجه سانتیگراد متغیر است و در برخی از نقاط استان کرمان پیش‌بینی وزش باد شدید را داریم.

حبیبی عنوان کرد: گرمترین و سردترین ایستگاه در حال حاضر به ترتیب شهداد با 9 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و لاله‌زار با 9 درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شده است.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طبق پیش‌بینی هواشناسی، فردا جمعه 22 اسفند ماه هوای کرمان صاف تا کمی ابری، گاهی با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد بود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر هوای شهر کرمان منفی یک درجه است و بیشینه و کمینه دمای 24 ساعت گذشته در شهر کرمان 2 و منفی 3 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

حبیبی با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارندگی روز گذشته در شهرستان جنوبی کهنوج گزارش شده است، بیان داشت: عصر امروز سامانه بارش‌زا از استان کرمان خارج می‌شود اما با کاهش دما روبه‌رو هستیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.