در پایان مسابقات شطرنج رده‌های سنی 8- 10- 12- 14- 16 و 18 سال پسران و دختران که در 4 استان مازندران، گیلان، قزوین و بوشهر برگزار شد امیررضا پورآقا بالا شطرنجباز آذربایجان شرقی نائب قهرمان رقابتهای زیر 12 سال پسران کشور شد و آذربایجانشرقی در رده نهم ایستاد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،در مجموع دو رده پسران و دختران، این استان مازندران بود که با مجموع 7 مدال شامل سه مدال طلا، 4 نقره و 2 برنز عنوان نخست رده‌های سنی را از آن خود کرد.

استان گیلان با 6 مدال شامل 3 طلا، یک نقره و دو برنز در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت و استان تهران نیز با 6 مدال شامل دو طلا، یک نقره و سه برنز در جایگاه سوم ایستاد.

در این دوره از رقابت‌ها امیررضا پورآقا بالا از آذربایجان شرقی نائب قهرمان زیر 12 سال پسران شد و علیرضا فیروزجا (مازندران) و مانی جاهدی (گیلان) اول و سوم شدند.

گفتنی است: مسابقات رده های سنی در 4 گروه رده سنی 8 تا 12 سال دختران در استان مازندران، رده سنی 8 تا 12 سال پسران در استان گیلان، رده سنی 14 تا 18 سال دختران در استان قزوین و رده سنی 14 تا 18 سال پسران در استان بوشهر از 11 تا 17 اسفندماه برگزار شد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.