معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: طی سالجاری حدود 650 میلیارد ریال بابت مستمری مددجویان تحت حمایت استان از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

ناصر شیبانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان از پرداخت مستمری ماهیانه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد و افزود: حداقل مستمری ماهیانه برای افراد یک نفره530 هزار ریال و حداکثر برای خانوار پنج نفر به بالا یک میلیون ریال است.

وی تعداد ایتام نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان را 15 هزار نفر یتیم اعلام و خاطرنشان کرد: این تعداد یتیم توسط 26 هزار نفر حامی و خّیر حمایت می شوند.

شیبانی تصریح کرد: این تعداد حامی و خّیر نیکوکار از ابتدای سال 93 تاکنون حدود 130میلیارد ریال کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را به این ایتام اعطاء کرده اند .

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان یاد آورشد : همچنین درسال 93 به 3 هزار نفر از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کمک هزینه جهیزیه با سرانه 20 میلیون ریال از سوی این نهاد پرداخت شده است .

وی گفت: همچنین درسال 93 به تعداد زیادی از مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان وامهای کارگشایی و درمانی به صورت قرض الحسنه پرداخت شده است.
 
انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.